اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

سکون و بی‌تحرکی آفت علمی است

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: سکون و بی‌تحرکی آفت علمی است، قطعا باید ایده‌‌ها و تفکرات دانشجویان از حیطه‌ فکری، آزمایشگاهی و تئوری به بخش علمی و تجاری برسد.

سکون و بی‌تحرکی آفت علمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، در مراسم تجلیل از نخبگان و پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی قزوین احمد عجم ضمن تبریک به دانشجویان و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به دلیل کسب موفقیت‌ها و دست‌آوردهای این دانشگاه در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری وظیفه مسئولان آماده‌سازی و فراهم کردن بستر لازم برای فعالیت‌های علمی جوانان است.

این مسئول ادامه داد: تکلیف جوانان برومند این کشور اسلامی نیز تلاش برای شکوفا کردن ایران از مسیر علم و تولیدات علمی که دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دانشجویان آن در این مسیر پای گذاشته‌اند و توصیه بنده آن است که باید استوارتر از همیشه در این مسیر گام بردارید.

استاندار قزوین بیان کرد: از شما دانشجویان انتظار داریم تا با گام‌های بلند، عقب ماندگی‌های کشور را جبران کنید تا جایی که حتی بتوانیم از دنیا پیشی بگیریم و خدا را شاکریم که شما نشان داده‌اید می‌توانید این کارها را انجام دهید و دغدغه خدمت به کشور و توسعه ایران اسلامی را دارید.

عجم افزود: امروز نیز صنعت و کشاورزی نیاز خود را برای تولید علم نمایان ساخته و بسترهای توسعه و تولید علم در کشور نیز فراهم شده است و ما باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم تا کشور را به سوی تعالی سوق دهیم.

این مسئول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر بسنده نکردن به این میزان علم خاطر نشان کرد: سکون و بی‌تحرکی آفت علمی است، قطعا باید ایده‌‌ها و تفکرات شما دانشجویان از حیطه‌ فکری، آزمایشگاهی و تئوری به بخش علمی و تجاری برسد البته در این زمینه هنوز ضعف‌هایی داریم و به نقطه‌ای ایده‌آل نرسیده‌ایم، اما در مسیر رسیدن به آن حرکت می‌کنیم.

استاندار قزوین ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت این استان در بخش‌های مختلف تصریح کرد: با توجه به بسترهای شکل گرفته در استان قزوین، تراز این استان دیگر تنها در سطح کشور مطرح نخواهد بود، بلکه باید در سطح جهان و بین‌المللی مطرح شود.

وی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین سختی‌های فراوانی را برای رسیدن به چنین جایگاهی در سطح جهان متحمل شده است، اما عرصه‌ علم راحتی ندارد و نباید لحظه‌ای دست از تلاش برداریم و باید برای رسیدن به نقطه ایده‌آل در منطقه تلاش مداوم داشته باشیم.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول