اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور ارشد فرمانده نیروی قدس:

جنگ امروز ایران با دنیا جهاد علمی است

خبرگزاری فارس: مشاور ارشد فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران کشور گفت: امروز جبهه جنگ تغییر کرده است و باید در زمینه‌های علمی دست به کارهای جهادگونه زد.

جنگ امروز ایران با دنیا جهاد علمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، بعدازظهر امروز همایش شناخت و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس به بهانه هفته دفاع مقدس و با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سپاه این شهرستان با حضور سردار حسن کریم‌پور مشاور ارشد فرمانده سپاه قدس کشور در مجتمع غدیر محمودآباد برگزار شد.

در این همایش با شکوه که جمع کثیری از جوانان و مردم ولایت‌مدار، روسای ادارات و نهادها حضور داشتند، سردار کریم پور با بررسی تاریخ معاصر از 200 سال قبل و به ویژه از رنسانس بیان داشت: به تدریج عقل‌گرایی جایگزین دین شد و در عصر کنونی که ایسم‌ها و مکاتب مختلف در جهان به وجود آمد و در زمانی که دنیا نگاهی خلیفه‌گری نسبت به اسلام داشت، اندیشه مترقی انقلاب اسلامی بر پایه ولایت فقیه پا به عرصه نهاد و از همان نخستین روزها با مخالفت‌ها و دشمنی‌های دشمنان اسلام مواجه شد که یکی از آنها تحمیل جنگ 8 ساله بر ملت ما بود.

این استاد دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشینه یکتاپرستی ایرانیان تصریح کرد: ایرانیان همواره پیروزی‌های خود را از خداوند می‌دانند و در واقع این انقلاب هدیه‌ای از طرف خداوند به مردم ماست.

مشاور ارشد فرماندهی سپاه قدس کشور خاطرنشان کرد: مردم ایران در میان 74 فرقه موجود در دنیا، متوسل به ولایت علی بن ابیطالب(ع) شدند و در حالی که در جنگ به صورت رسمی 43 کشور علیه ایران وارد عمل شدند اما صبر و استقامت ملت ایران و پیروی آنها از ولایت دشمنان را به زانو درآورد و شکست سختی را متوجه آنها کرد.

وی اذعان داشت: با خواست خداوند بود که این انقلاب ماند و چون خاری در چشم دشمنان اسلام شد.

کریم‌پور با اشاره به اینکه ولایت فقیه، جانبازان و شهدا از ارزش‌های انقلاب ما هستند، افزود: یکی از ارزش‌های انقلاب وجود ارزشمند مقام معظم رهبری است که به عنوان الگوی زندگی و فقاهت هستند.

وی در ادامه به دستاوردهای نظامی در ساخت تجهیزات مختلف در عرصه دفاعی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز جبهه جنگ تغییر کرده است و باید در زمینه‌های علمی دست به کارهای جهادگونه زد.

کریم‌پور اضافه کرد: مادران دیروز که شهید همت‌ها را تربیت می‌کردند، امروز شهید احمدی روشن‌ها را تحویل جامعه می‌دهند. کشور ما با وجود جوانان محقق بسیجی و پژوهشگران علمی در دنیا آقایی می‌کند.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول