اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور عنبرآباد خبر داد

ارتقای سطح علمی پیام‌نور عنبرآباد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور واحد عنبرآباد گفت: سطح علمی دانشگاه پیام‌نور عنبرآباد نسبت به سال‌های گذشته ارتقا یافته و این دانشگاه برای ثبت‌نام دوره‌های فراگیر آمادگی لازم را دارد.

ارتقای سطح علمی پیام‌نور عنبرآباد

محمد ریاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عنبرآباد با بیان اینکه ثبت‌نام کارشناسی بدون کنکور فراگیر دانشگاه پیام‌نور عنبرآباد آغاز شده است، اظهار داشت: حدود 700 دانشجو در حال تحصیل در دانشگاه پیام‌نور عنبرآباد هستند.

وی افزود: این تعداد دانشجو در 9 رشته تحصیلی حقوق، ادبیات فارسی، مدیریت بازرگانی، مهندسی علوم کشاورزی، فناوری اطلاعات و... مشغول به تحصیل هستند.

ریاحی تصریح کرد: شرکت در دوره‌های فراگیر برای هر رشته که داوطلب علاقه تحصیلی آن را داشته باشد بدون توجه به زمینه تحصیلی قبلی برای وی امکان‌پذیر است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور واحد عنبرآباد عنوان کرد: برای سنجش توانمندی‌ها و آمادگی تحصیلی داوطلبان اجازه داده شده است که در رشته مورد علاقه به عنوان دانش‌پذیر ثبت‌نام کنند.

ریاحی افزود: سطح علمی در دانشگاه پیام‌نور در شهرستان عنبرآباد نسبت به سال‌های گذشته ارتقا پیدا کرده است و دانشگاه پیام‌نور عنبرآباد برای ثبت‌نام دوره‌های فراگیر آمادگی لازم را برای دانشجویان جدیدالورود دارد.

وی از راه‌اندازی ساختمان آموزشی جدید دانشگاه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این ساختمان فضای آموزشی مناسب برای دانشجویان فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول