اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان خبر داد

بهره‌برداری پارک علم و فناوری گلستان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان از بهره‌برداری پارک علم و فناوری استان در آینده نزدیک خبر داد.

بهره‌برداری پارک علم و فناوری گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علی‌اکبر سوخته‌سرایی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران استان با اشاره به آموزش کارکنان در جهت ارتقای سطح عملکرد دستگاه‌های دولتی اظهار داشت: سامانه تربیت مدیران در سه سطح پایه، میانی و ارشد در استان گلستان افتتاح شد.

وی تصریح کرد: معدل دستگاه‌های اجرایی استان، طی چند سال اخیر به دو برابر رسیده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان ضمن مهم دانستن تحول بخش اداری، استخدام و کارهای پژوهشی افزود: افزایش سطح علمی و عملی کارکنان در پایه‌های مختلف، دسترسی به این مهم را برای ما فراهم می‌کند.

سوخته‌سرایی خاطر نشان کرد: استان گلستان در بخش فناوری و اطلاعات در بخش ارائه خدمات در پیشخوان دولت، از سه استان برتر کشور است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان با بیان افزایش سطح علمی استان خاطر نشان کرد: اکنون به مرحله‌ای رسیده‌ایم که از نظر مراکز عالی و به لحاظ ساختاری و نهادهای آموزشی به میانگین کشوری رسیده‌ایم.

وی تصریح کرد: طی چند سال اخیر مراکز تحقیقاتی و مجموعه‌هایی در سطح ملی مانند جهاد دانشگاهی و بنیاد ملی نخبگان تشکیل شده است که میدان حضور نخبگان را بیش از پیش فراهم آورده است.

سوخته‌سرایی با اعلام بهره‌برداری از پارک علم و فناوری به زودی در استان اذعان داشت: با توجه به همبستگی خوبی که در سطح مدیریت عالی استان حاکم است، انتظار داریم خدماتی با کیفیت مطلوب به هم‌استانی‌های عزیز ارائه کنیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول