اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول برگزاری گفتمان‌های دینی تبلیغات اسلامی کرج خبر داد

برگزاری ماهانه 10 گفتمان دینی در مراکز علمی کرج

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری گفتمان‌های دینی تبلیغات اسلامی کرج از برگزاری ماهانه حدود 10 نشست گفتمان دینی در مراکز علمی، دانشگاهی و مدارس این شهرستان خبر داد.

برگزاری ماهانه 10 گفتمان دینی در مراکز علمی کرج

حجت‌الاسلام سید عباس حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در شرایط فعلی که کشورهای استکباری و دنیای غرب بیشترین هجمه‌ها را برای منحرف کردن ذهن جوانان مسلمان به ویژه ملت ایران انجام داده و می‌دهند، تنها راه مقابله با فتنه‌ها و دشمنی‌ها تحکیم باورهای دینی و مذهبی مردم است.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر جوانان امروز به مراتب نسبت به گذشته آگاه‌تر و هوشیارتر شده و دیگر شیوه‌های سنتی برای ترویج معارف دینی برای رسیدن به این مهم کافی نیست.

مسئول برگزاری گفتمان‌های دینی تبلیغات اسلامی کرج ادامه داد: به همین دلیل طرح اجرای نشست‌ها و مراسم‌هایی تحت عنوان گفتمان‌های دینی در مراکز علمی به ویژه دانشگاه‌ها توسط تبلیغات اسلامی اجرایی می‌شود.

حسینی در پاسخ به این پرسش که در شهرستان کرج برای اجرای این پروژه‌ها چه اقداماتی صورت گرفته است؟ گفت: ما شاهد تقاضاهای بسیاری از سوی محیط‌های علمی از جمله مدارس در مقاطع مختلف به ویژه دبیرستان‌ها و همچنین دانشگاه‌ها و دانشکده‌های فعال کرج برای برگزاری گفتمان‌های دینی هستیم.

وی ادامه داد: به همین دلیل در اداره تبلیغات اسلامی کرج واحدی برای برنامه‌ریزی و هدایت صحیح این نشست‌ها تشکیل شده و تاکنون جلسات بسیار مهم و موثری در این مراکز برگزار کرده‌ایم.

مسئول برگزاری گفتمان‌های دینی تبلیغات اسلامی کرج افزود: هم اکنون به طور میانگین ماهانه حدود 10 جلسه گفتمان دینی در مدارس و دانشگاه‌های شهرستان کرج برگزار می‌شد که نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در تقویت باورهای مذهبی و دینی جوانان داشته است.

حسینی در پایان تاکید کرد: جوانان ایران اسلامی دارای خمیرمایه و ریشه پاک بوده و تشنه دریافت احکام و تعالیم نورانی دین مبین اسلام هستند، لذا لازم است که نهادهای متولی امور دینی و فرهنگی برای تقویت باورهای فکری آنها تلاش بیشتری داشته باشند تا بتوانیم در برابر تهاجم گسترده فرهنگی دشمن ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول