اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته مربیان هیئت تنیس روی میز یزد:

مربیان تنیس با علم روز همراه باشند / به مربیان بها داده نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته مربیان هیئت تنیس روی میز استان یزد خواستار توجه مربیان این رشته ورزشی به علم روز دنیا در این زمینه شد.

مربیان تنیس با علم روز همراه باشند / به مربیان بها داده نمی‌شود

علی خواص امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: اغلب مربیان استان یزد از سال‌های 60 دوره مربیگری خود را پشت سر گذاشته و آموزش دیده‌اند که با توجه به تغییر قوانین لازم است تا مربیان نیز قوانین و تکنیک‌های جدید را فرا بگیرند.

وی با تاکید بر اتحاد و همبستگی بیشتر مربیان این رشته ورزشی افزود: لازم است هر چند سال یکبار مربیان آموزش دیده و با تجربه هم خود را آنلاین کنند تا بتوانند در این عرصه حرفی برای گفتن داشته باشند.

خواص همچنین خواستار حضور مربیان استان‌های دیگر در یزد شد و گفت: تبادل تجربیات و اطلاعات نیز نقش موثری در ارتقای سطح کیفی مربیان دارد.

وی با اشاره به لزوم حضور مربیان استان‌ها در تمرینات تیم ملی تنیس، تصریح کرد: مربیانی که در تیم ملی حضور دارند از سطح بالایی برخوردار هستند و بودن در کنار آنها نیز در روند کار و بعد روحی و جسمی مربیان اثرگذار است.

خواص با انتقاد از اینکه توجه چندانی به مربیان نمی‌شود و به مربیان بها داده نشده است، عنوان کرد: بارها دیده شده است که افرادی کم سن و سال و بی‌تجربه در دوره‌های مربیگری شرکت کرده و مدرک گرفته‌اند که این موضوع از نقاط ضعف است و باعث بی‌احترامی به مربیان باتجربه و پیشکسوت است.

وی همچنین خواستار اجرای قانون در امر آموزش مربیان شد و گفت: در گذشته برای گرفتن مدرک مربیگری باید حتما دارای شرایط سنی خاص و نیز فاصله زمانی بین مدارک درجه یک تا سه را داشت در حالی که اکنون بدون رعایت این ضوابط با برگزاری دوره‌های مختلف مدرک به افراد ارائه می‌شود.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول