اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

13 میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران راه‌آهن پرداخت می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: قرار است با همراهی وزارت راه و شهرسازی 13 میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران راه‌آهن اردبیل پرداخت شود.

13 میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران راه‌آهن پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در جلسه شورای مسکن و حمل و نقل استان اردبیل که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار داشت: این میزان بدهی تا 10 روز آینده پرداخت می‌شود تا مجریان و پیمانکاران پروژه راه‌آهن بتوانند با سرعت عملیات اجرایی را پیگیری کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: با بازدیدی که از صبح امروز از قطعات مختلف راه‌آهن اردبیل داشتیم، مقرر شد ریل‌گذاری مسیر 110 کیلومتری راه‌آهن اردبیل تا آخر آذرماه با مشخص شدن پیمانکار آغاز شود.

نیکزاد در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم تا پروژه راه‌آهن اردبیل که در توسعه استان در تمام زمینه‌های گردشگری و اقتصادی و تسهیل رفت و آمد مردم میسر است به سرعت و در کوتاه‌ترین زمان به سرانجام برسانیم.

این مسئول به برخی از مشکلات پیمانکاران نظیر کمبود نقدینگی و همچنین بالا بودن قیمت میلگرد و برخی از مصالح مورد نیاز اشاره کرد و ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی قول مساعد دادند تا با تزریق اعتبار مورد نیاز بخشی از مشکلات پیمانکاران را نیز حل کنند که جلسه‌ای نیز در کارگاه سازندگی مؤسسه عمران نینوا در این زمینه تشکیل شد.

وی با قدردانی از همراهی مناسب و مطلوب تمام پیمانکاران راه‌آهن اردبیل بیان کرد: این پروژه به طول 175 کیلومتر به همت و درایت پنج پیمانکار در هشت قطعه اجرا می‌شود که پیشرفت فیزیکی کل پروژه به ویژه زیرساخت‌ها 50 درصد است.

به گزارش فارس، استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود همچنین از آماده بهره‌برداری بودن 10 هزار واحد مسکن مهر خبر داد و اضافه کرد: ظرف روزهای آینده این مجموعه‌ها تکمیل شده و با حضور مسئولان کشوری به بهره‌برداری می‌رسد.

نیکزاد یادآور شد: مسکن مهر از اقدامات شاخص و مطلوب دولت خدمتگزار است به طوریکه دولت در هفت سال گذشته کوشیده است تا با تمام توان مسکن مورد نیاز افراد فاقد مسکن را تأمین کرده و در اختیار آنها قرار دهد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول