اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید وزیر راه و شهر‌سازی از قطعات راه‌آهن اردبیل

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی برای بازدید از آخرین روند اجرای پروژه راه‌آهن اردبیل – میانه و همچنین سرکشی به پروژه‌های حوزه مسکن و راه صبح شنبه وارد اردبیل می‌شود.

بازدید وزیر راه و شهر‌سازی از قطعات راه‌آهن اردبیل

استاندار اردبیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این سفر از نخستین ساعات روز شنبه 15 مهر ماه آغاز می‌شود و قرار است وزیر راه و شهر‌سازی با بازدید از قطعات مختلف راه‌آهن اردبیل ضمن قرار گرفتن در جریان روند اجرایی این پروژه به برخی مشکلات و نارسایی‌‌ها و همچنین پرداخت برخی از هزینه‌های پیمانکاران مساعدت کند.

اکبر نیکزاد خاطرنشان کرد: وزیر راه و شهرسازی همچنین در کنار بازدید از قطعات شش‌گانه پروژه 175 کیلومتری راه‌آهن اردبیل از پروژه‌های در حال احداث چهار خطه کردن برخی از محورهای مواصلاتی استان بازدید کرده و همچنین با سرکشی از پروژه‌های مسکن مهر مشکلات احتمالی آنها را برطرف خواهد کرد.

وی یادآور شد: البته ما هفته گذشته بازدیدی را از قطعات مختلف راه‌آهن اردبیل انجام دادیم که گزارش کامل و جامعی را در این زمینه تهیه کردیم تا تقدیم نیکزاد وزیر راه و شهرسازی کنیم.

استاندار اردبیل پیشرفت واقعی این پروژه را در قطعات مختلف به طور میانگین 45 تا 50 درصد اعلام کرد و گفت: پیمانکاران متعدد این پروژه عمده مشکل پیش آمده در روند اجرایی آن را کمبود مصالح به ویژه میلگرد و همچنین کمبود اعتبارات و نقدینگی تامین مصالح و پرداخت حقوق پرسنل اعلام کردند که ما در این سفر از وزیر راه و شهر‌سازی خواهیم خواست تا با عنایت بیشتر پروژه مهر ماندگاری راه‌آهن اردبیل را سرعت اجرا و تامین اعتبار ببخشد.

در این سفر همچنین قرار است جلسه شورای مسکن و همچنین راه و شهرسازی برگزار شود تا مصوبات سفر قبلی وزیر راه و شهر‌سازی مورد بررسی قرار گرفته و مصوبات جدید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این اولین سفر وزیر راه و شهر‌سازی بعد از انتصاب برادرش اکبر نیکزاد به سمت استانداری اردبیل است که می‌تواند حاشیه‌های جالبی را نیز به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول