اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

پروژه راه‌آهن بجنورد- مشهد آماده اجراست

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: پروژه راه‌آهن بجنورد- مشهد اکنون آماده اجراست.

پروژه راه‌آهن بجنورد- مشهد آماده اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، موسی‌الرضا ثروتی بعدازظهر امروز در حاشیه نشست با فرماندار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرار است تا این پروژه در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به استان در هفته جاری عملیاتی شود.

وی تصریح کرد: بخشی از این پروژه راه‌آهن گرگان- بجنورد- مشهد در محور گرگان و کلاله اجرایی شده که امید می‌رود این پروژه در مسیر خراسان‌شمالی نیز اجرایی شود.

ثروتی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه هزار و 700 میلیارد تومان اعتبار از محل‌های مختلف تأمین خواهد شد، گفت: هزار و 400 میلیارد تومان از این اعتبار از طریق فاینانس تامین می‌شود و 300 میلیارد تومان بودجه دولتی دارد.

وی با اشاره به طول 550 کیلومتری راه آهن گرگان - بجنورد - مشهد، خاطرنشان کرد: حدود نیمی از این راه‌آهن از خراسان‌شمالی عبور می‌کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در طراحی‌های این پروژه ایستگاه‌های متعددی در طول شهرهای مسیر اعم از آشخانه، بجنورد، ‌شیروان و فاروج پیش‌بینی شده است.

وی همچنین با اشاره به سفر وزیر نیرو به خراسان‌شمالی گفت: طی این سفر سد گلول شیروان افتتاح و سد بش قارداش کلنگ‌زنی می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: علاوه بر این، پروژه آبرسانی به بجنورد از سد شیرین دره که آخرین مراحل خود را سپری کرده در سفر وزیر مورد بازدید و بررسی قرار می‌گیرد.

وی همچنین از احتمال کلنگ‌زنی یک طرح سدسازی در سفر نامجو به خراسان‌شمالی خبر داد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول