اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر راه شهرسازی صورت می‌گیرد

کلنگ‌زنی ایستگاه راه آهن اردبیل

خبرگزاری فارس: امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی ایستگاه مرکزی راه آهن اردبیل کلنگ‌زنی می‌شود.

کلنگ‌زنی ایستگاه راه آهن اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وزیر راه و شهرسازی که صبح امروز برای بازدید از پروژه‌ راه آهن اردبیل و همچنین مسکن مهر وارد اردبیل شده ابتدا از مسیر میانه قطعات یک، 2ب، 2الف، 3ب، 3الف و چهار را مورد بازدید قرار داده و در جریان روند اجرای پروژه راه آهن اردبیل که از پروژه‌های مهر ماندگار است قرار می‌گیرد.

علی نیکزاد همچنین در کارگاه نینوای این پروژه در قطعه چهار جلسه‌ای با پیمانکاران پروژه برگزار خواهد کرد و سپس مسیر فیروزآباد تا ایستگاه راه آهن اردبیل را نیز بازدید خواهد کرد.

وزیر راه و شهرسازی برای چندمین بار است از این پروژه که هم اکنون کمتر از 50 درصد پیشرفت دارد بازدید می‌کند که در سفر فروردین‌ماه امسال نیکزاد قول داده پروژه راه آهن اردبیل تا مرداد سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد که با این روند، بعید به نظر این قول عملی شود.

نیکزاد همچنین در این سفر اولین ایستگاه راه آهن اردبیل را کلنگ‌زنی خواهد کرد تا این پروژه به گفته پیمانکار و مجری در مدت 18ماه اجرایی شود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین عصر امروز از پروژه‌های مسکن مهر شهرک ولی‌عصر (عج) و 576 واحدی فرهنگیان بازدید خواهد کرد تا مقدمات افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر را که قرار است طی روزهای آینده با حضور رئیس جمهور یا معاون اول رئیس جمهور افتتاح شود فراهم کند.

پایان‌بخش سفر سوم امسال نیکزاد به شهر و دیار خود اردبیل، شرکت در جلسه شورای حمل و نقل و مسکن استان در محل استانداری اردبیل است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول