اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی:

11 هزار کیلومتر راه‌آهن در کشور اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: هم اکنون 11 هزار کیلومتر راه‌آهن در کشور در حال اجراست.

11 هزار کیلومتر راه‌آهن در کشور اجرا می‌شود

علی نیکزاد در حاشیه سفر به اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:‌ عملیات اجرایی این پروژه‌ها از پیشرفت 20 تا 80 درصدی برخوردار است به طوری که بخش اعظمی از این طرح‌های توسعه‌ای راه‌آهن کشور تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه در سطح کشور 3 هزار و 200 کیلومتر آزاد‌راه نیز در حال اجراست، خاطرنشان کرد: در توسعه زیر‌بناهای کشور به ویژه در حوزه راه و شهرسازی با کمترین مشکل پروژه‌ها در حال اجراست.

وزیر راه و شهرسازی به روند اجرای راه‌آهن اردبیل اشاره کرد و یادآور شد: این پروژه هم اکنون در قطعات مختلف در حال اجراست که در تلاش هستیم با تامین اعتبار مورد نیاز بخش عظیمی از این پروژه را تکمیل و به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

نیکزاد از ساعاتی پیش بازدید خود را از پروژه راه‌آهن اردبیل در قطعات مختلف آغاز کرده است به طوری که برادران نیکزاد در کسوت وزیر راه و شهرسازی و استانداری اردبیل تلاش می‌کنند تا پروژه راه‌آهن اردبیل را به سرعت تکمیل کنند اما بعید به نظر می‌رسد این پروژه عظیم و زیر‌بنایی بنا به وعده قبلی وزیر راه و شهرسازی تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد.

در این سفر همچنین اولین ایستگاه راه‌آهن اردبیل کلنگ‌زنی شده و قرار است وزیر راه و شهر‌سازی در جلسه شورای حمل و نقل و مسکن نیز شرکت کند.

راه‌آهن اردبیل به طول 175 کیلومتر در هشت قطعه در حال اجراست که با مساعدت وزیر راه و شهر‌سازی قرار است این پروژه ملی با کمترین تلفات زمان افتتاح و در خدمت مردم اردبیل قرار گیرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول