اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

راه‌آهن اردبیل تا 5 سال آینده نیز تکمیل نمی‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: به رغم شعارها و برخی اظهارنظرهای غیر‌کارشناسی با وضعیت فعلی راه‌آهن اردبیل تا پنج سال آینده نیز تکمیل و راه‌اندازی نمی‌شود.

راه‌آهن اردبیل تا 5 سال آینده نیز تکمیل نمی‌شود

کمال‌الدین پیر‌موذن امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: قرار است استاندار اردبیل با ارزیابی نهایی قطعات مختلف این پروژه گزارشی به وزیر راه ‌و شهرسازی ارائه کند تا در روند اجرایی آن تسهیل و تعجیل صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه به رغم تاکید فراوان حرکتی لاک‌پشتی دارد و یقین داریم استاندار اردبیل با واقع‌بینی و سعه صدر پیگیر تکمیل فاز به فاز این پروژه و تزریق اعتبار مناسب برای پرداخت مطالبات پیمانکاران است.

50 میلیارد تومان اعتبار شهرداری‌ها را با سختی دریافت می‌کنیم

عضو فراکسیون شوراهای اسلامی مجلس نهم یادآور شد: دولت در اعطای وام به شهرداری‌ها برای رفع برخی از مشکلات و نارسایی‌ها به ویژه پرداخت حقوق پرسنل مصمم است اما 50 میلیارد تومان کمک دولت به شهرداری‌ها که مصوب سفر رئیس جمهور به استان اردبیل است را به جد پیگیر هستیم اما دریافت آن به سختی صورت می‌گیرد.

پیر‌موذن گفت: دولت بانک‌های عامل را موظف کرده است تا با پرداخت تسهیلات به شهرداری‌ها آنها را در حل مشکلات پرداختی پرسنل یاری کنند.

عقب‌نشینی خیابان ارتش با بخشودگی 80 درصدی نیروهای مسلح

وی با اشاره به نشست اخیر خود با مسئولان ستاد مشترک نیروهای مسلح برای الزام تیپ 40 ارتش در عقب‌نشینی برای بازگشایی خیابان ایستگاه سرعین تا میدان ارتش تاکید کرد: قرار شد این عقب‌نشینی به مقدار 15 متر با پرداخت حداکثر 20 درصد بهای زمین از طریق استان اردبیل صورت گیرد به طوری که ستاد مشترک نیروهای مسلح در این امر 80 درصد به شهرداری اردبیل تخفیف قائل شده است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول