اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دوم اسفندماه سال جاری

یادواره شهدای شهرکرد برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: یادواره شهدای شهرستان شهرکرد همزمان با دوم اسفند سال جاری در شهرکرد برگزار می‎شود.

یادواره شهدای شهرکرد برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یدالله گودرزی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی یادواره شهدای این شهرستان اظهار داشت: شهدا و ایثارگران از ارزش و جایگاه والایی در جامعه برخوردار هستند و ما هرچه داریم از این بزرگان است.

وی در ادامه بر ضرورت بزرگداشت مقام والای شهیدان و رزمندگان تاکید کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدا و ایثارگران می‌تواند به عنوان یکی از بهترین راهکارهای گرامیداشت مقام این بزرگان نقش مهمی ایفا کند.

گودرزی ادامه داد: بر همین اساس یادواره شهدای شهرکرد که مقدمه‌ای برای برگزاری کنگره شهدای استان است در دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‎شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان شهرکرد با بیان اینکه بیش از نیمی از شهدای این استان متعلق به شهرستان شهرکرد است، تصریح کرد: رزمندگان شهرستان شهرکرد در جبهه‌های حق علیه باطل حماسه‌های بزرگی را خلق کردند و با رشادت‌های خود در پیروزی کشور نقش مهمی داشتند.

گودرزی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در برگزاری یادواره شهدای شهرکرد، اظهار داشت: در همین راستا 15 کمیته تشکیل و وظایف آن‌ها تدوین شده و به زودی اقدامات اجرایی از سوی آن‌ها آغاز می‌شود.

وی بر ضرورت همکاری و تعامل کمیته‌ها در برگزاری این یادواره تاکید و خاطرنشان کرد: برگزاری هرچه بهتر این یادواره مستلزم تلاش و همکاری این کمیته است که امید می‎رود این امر به خوبی محقق شود.

گودرزی افزود: برگزاری یادواره شهدا در ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت از عمق و اثرگذاری بالایی برخوردار است که بر همین اساس برگزاری این یادواره می‌تواند اشاعه‌گر این فرهنگ در میان مردم به ویژه نسل جوان باشد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول