اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد خبر داد

فعالیت 480 نفر هیئت علمی در دانشگاه آزاد شهرکرد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: 480 نفر هیئت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد فعالیت دارند.

فعالیت 480 نفر هیئت علمی در دانشگاه آزاد شهرکرد

علیرضا گلشنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: امسال در سال تحصیلی جدید دو رشته به رشته‌های کارشناسی ارشد این دانشگاه اضافه شد.

وی افزود: در این دانشگاه حدود 26 رشته کارشناسی ارشد وجود دارد و امسال دو رشته جدید کارشناسی ارشد، آبزیان و رشته تاریخ به مجموع رشته‌ها افزوده شده است.

گلشنی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی کامل برای شروع تحصیلی سال جدید دارد، افزود: تمام تمهیدات لازم انجام شده تا دانشجویان جدیدالورود بتوانند سال تحصیلی را به خوبی آغاز کنند و دانشجویان دغدغه‌ای برای درس خواندن در این دانشگاه نداشته باشند.

وی در ادامه گفت: این دانشگاه شامل هشت دانشکده است و در اکثر رشته‌های تحصیلی پذیرش دارد و علاوه بر دانشگاه واحد شهرکرد، در شهرستان فارسان، بروجن و اردل نیز دانشگاه آزاد وجود دارد.

گلشنی با اشاره به اینکه حدود 480 نفر عضو هیئت علمی این دانشگاه هستند خاطرنشان کرد: از این تعداد 230 نفر عضو هیئت علمی تمام وقت‌ و حدود 250 نفر به صورت حق‌التدریس مشغول ارائه خدمت هستند.

وی تصریح کرد: در این دانشگاه دو خوابگاه خواهران وجود دارد که حدود 400 نفر از آن استفاده می‌کنند و یک خوابگاه پسران نیز موجود است که ظرفیت 900 نفر را دارد.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول