اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید

کتاب «شهرکرد شهر مهربانی» رونمایی شد

خبرگزاری فارس: در نخستین روز از ماه مهر، کتاب «شهرکرد شهر مهربانی» در قالب شعر با هدف آشنایی بیشتر دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در شهرکرد رونمایی شد.

کتاب «شهرکرد شهر مهربانی» رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، شهردار شهرکرد پیش از ظهر امروز در مراسم نمادین نواختن زنگ مهر و دانش در دبستان دخترانه حاج یدالله کیانی شهرکرد، با تبریک فرا رسیدن ماه مهر و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دانش‌آموزان به عنوان قشر پویا و با نشاط جامعه که صاحبان اندیشه و ایده‌های ناب هستند، می‌توانند یاوران مطمئنی برای شهرداری در اداره شهر باشند.

نورالله غلامیان‌دهکردی با تأکید بر لزوم مشارکت همه‌جانبه تمام قشرهای جامعه در اداره و حل مشکلات شهری، گفت: دانش‌آموزان یاران جوان شهر هستند که باید در این بستر همراه و یار شهرداری باشند.

وی با بیان اینکه آغاز بهار علم و دانش، فصل دوباره رشد و شکوفایی علمی فرزندان این مرز و بوم و آینده‌سازان میهن اسلامی است، گفت: دانش‌آموزان امروز که در حال کسب علم و فراگیری دانش برای تبدیل شدن به مدیران و کارگزاران آینده کشور هستند، نقش عمده‌ای در ترویج و اشاعه مبانی و ارزش‌های اخلاقی، اجتماعی و نیز حقوق شهروندی دارند.

غلامیان‌دهکردی تصریح کرد: دانش‌‌آموزان باید در کنار یادگیری دروس و مبانی آموزشی در مدارس، علاوه بر فراگیری مبانی حقوق شهروندی و فرهنگ شهرنشینی به عنوان همیاران و سفیران کوچک شهرداری در سطح جامعه، زمینه را برای نهادینه شدن شهر و شهروند سالم و منضبط فراهم کنند.

شهردار شهرکرد ابراز امیدواری کرد با همکاری و مشارکت فعال دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی شهرکرد به عنوان شهری موفق در امر مدیریت توأم با مشارکت مدنی شهروندان تبدیل شود.

همچنین در این مراسم کتاب «شهرکرد شهر مهربانی» در قالب شعر با هدف آشنایی بیشتر دانش‌آموزان مقطع ابتدایی نسبت شهر شهرکرد از انتشارات سازمان رفاهی تفریحی شهرداری شهرکرد رونمایی و توزیع شد.

در نخستین روز از ماه مهر با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، شهردار شهرکرد و جمعی از مسئولان استانی و والدین دانش‌آموزان زنگ مهر و دانش در دبستان دخترانه حاج یدالله کیانی شهرکرد نواخته شد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول