اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد

حمایت شهرک‌های صنعتی مازندران از پایان‌نامه‌های دکترا

خبرگزاری فارس: معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترا خبر داد.

حمایت شهرک‌های صنعتی مازندران از پایان‌نامه‌های دکترا

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی گفت: این شرکت به منظور افزایش آگاهی علمی و همچنین بالا بردن سطح همکاری دانشگاه با بخش صنایع، حمایت از پایان‌نامه‌های پژوهشی مرتبط با صنعت را در دست اقدام دارد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران بیان داشت: این شرکت در جهت کاربردی کردن پژوهش و پایان‌نامه‌های تخصصی دانشجویی به منظور بهره‌گیری از توان این قشر فرهیخته و تحصیل‌کرده جامعه در سطوح عالی دانشگاهی، حمایت از پایان‌نامه دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا را در دستور کار قرار داده است.

موسوی اظهار داشت: برای حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی برای مقطع کارشناسی ارشد تا سقف 10 میلیون ریال و برای مقطع دکترا تا سقف 20 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در شش ماه نخست سال جاری شرکت شهرک‌های صنعتی از سه پایان‌نامه دانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد در زمینه‌های امکان‌سنجی خوشه، بررسی تأثیر قابلیت‌های بازاریابی در عملکرد بازار شرکت‌های کوچک و متوسط و شناسایی موانع سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی حمایت کرده است.

وی در پایان تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی تاکنون از تعداد هفت پایان‌نامه دانشجویی حمایت مالی کرده است.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول