اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی:

شهرک‌های صنعتی توانسته زمینه اشتغال جوانان را فراهم کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی گفت: شهرک‌های صنعتی با سرمایه‌گذاری کم می‌تواند زمینه اشتغال جوانان را فراهم کند.

شهرک‌های صنعتی توانسته زمینه اشتغال جوانان را فراهم کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی سلیمانی در بازدید از کارگاه خوشه صنعتی طراحی جواهرات اظهار کرد: خوشه‌های صنعتی حدود هشت سال است که شروع به کار کرده و توانسته زمینه اشتغال را برای جوانان به وجود آورد به ویژه اینکه این صنعت با سرمایه‌گذاری خیلی کم می‌تواند شروع شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی افزود: در سطح خراسان‌رضوی چهار خوشه صنعتی زعفران، مبلمان شاندیز، جواهرات و کفش وجود دارد که توسعه خوشه‌های زعفران و مبلمان شاندیز به پایان رسیده و در حال حاضر شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌‌رضوی به آنها کمک می‌کند.

سلیمانی یادآور شد: خوشه‌های جواهرات و کفش نیز در یک سطح قرار دارند و حدود شش ماه است که کار خود را شروع کرده‌اند و امیدواریم تا یک سال دیگر مسیر خود را کاملاً مشخص کنند.

وی در ارتباط با فعالیت‌های خوشه‌های صنعتی اظهار کرد: خوشه‌های صنعتی صنایع کوچک را که پراکنده هستند در سطح خراسان‌رضوی شناسایی می‌کند و آنها را توسعه می‌دهد.

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی در به‌روز کردن تکنولوژی، آموزش، بازاریابی و صادرات به خوشه‌ها کمک می‌کند.

سلیمانی تاکید کرد: در حال حاضر در صنعت جواهرسازی شبکه ایجاد شده و در حوزه ‌طراحی طلا و جواهرات با طراحی‌های خوب فرهنگی و ملی توانسته نقش خود را به‌خوبی بازی کند.

وی با اشاره به بحث آموزش‌ها گفت: در حوزه طراحی جواهرات باید قدم‌های موثری برداشته شود که بیشترین آموزش‌ها را افراد به صورت دوره‌های کوتاه مدت دیده‌اند اما شرکت شهرک‌های صنعتی در نظر دارد تا در مرکز علمی کاربردی این آموزش‌ها را فعال کند.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول