اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 600 میلیون تومان

کارگاه‌های شهرک تخصصی بانوان زنجان تکمیل می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: به منظور تکمیل 30 واحد کارگاهی شهرک صنعتی و تولیدی بانوان 600 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

کارگاه‌های شهرک تخصصی بانوان زنجان تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اصحابی ظهر امروز در جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده استان زنجان اظهار داشت: بر اساس مصوبات و با هدف حمایت از اشتغال بانوان مقرر بود 120 واحد کارگاهی در شهرک تخصصی بانوان استان زنجان راه‌اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه در فاز نخست احداث شهرک تخصصی بانوان 60 واحد کارگاهی طراحی شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 30 واحد در دست تکمیل است که در مجموع از این 30 واحد، پنج واحد واگذار شده و 25 واحد نیز از پیشرفت 85 درصدی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه اسکلت‌بندی 30 واحد کارگاهی دیگر در سایت تخصصی بانوان اجرا شده است، تصریح کرد: 60 واحد دیگر به صورت زمین خام باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه قیمت تمام شده برای هر واحد کارگاهی در شهرک تخصصی بانوان استان زنجان 110 میلیون تومان اعلام شده است، اضافه کرد: حذف قیمت تمام‌ شده بر اساس مقررات امکان‌پذیر نیست.

اصحابی به عدم صدور اسناد زمین‌های شهرک تخصصی بانوان استان زنجان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مشکلات اشاره کرد و ادامه داد: وجود معارضان در بخشی از زمین‌ها از دیگر مشکلات این شهرک به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه آب و برق کارگاه‌های شهرک تخصصی بانوان در حال حاضر تامین شده است، یادآور شد: پروژه گازرسانی آن به پیمانکار واگذار شده و امکانات تلفنی نیز در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه به منظور تکمیل 25 واحد کارگاهی شهرک تخصصی به 600 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم، خاطرنشان کرد: برای سرعت بخشیدن به اقدامات باید به صورت امانی اقدام کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید مشکل آسفالت شهرک تخصصی صنعتی و تولیدی بانوان استان زنجان برطرف شود، ادامه داد: در حال حاضر 30 واحد کارگاهی کاملا واگذار شده است و نبود آسفالت یکی از مشکلات این واحدها محسوب می‌شود.

اصحابی استقبال بانوان را از شهرک تخصصی بانوان بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: مجوز احداث 60 واحد دیگر را نیز دریافت کرده‌ایم.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول