اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر خبر داد

اختصاص 3 میلیارد ریال برای زیرساخت‌ شهرک‌های صنعتی قائمشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر گفت: 3 میلیارد و 350 میلیون ریال اعتبار برای تامین زیرساخت‌های شهرک صنعتی رستم‌کلا و ناحیه صنعتی سنگتاب این شهرستان اختصاص داده شد.

اختصاص 3 میلیارد ریال برای زیرساخت‌ شهرک‌های صنعتی قائمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک عصر امروز در بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی ناحیه صنعتی سنگتاب قائمشهر و بررسی مشکلات این واحدها اظهار داشت: از این اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال برای ناحیه صنعتی سنگتاب است که برای حل مشکلات ناحیه در زمینه زیرساخت‌ها می‌شود.

فرماندار قائمشهر به برخی از مشکلات ناحیه صنعتی سنگتاب اشاره کرد و نامناسب بودن پل ناحیه سنگتاب را یکی از مشکلات زیرساختی بخش صنعت شهرستان قائمشهر دانست و بیان کرد: این پل که علاوه بر استفاده واحدهای صنعتی واقع در این ناحیه صنعتی مورد استفاده چند روستا‌ست، جوابگوی این همه تردد نیست.

پیرفلک اظهار داشت: حل این مشکل برای فراهم آوردن زمینه تردد وسایل نقلیه برای حمل و تخلیه بار در شرکت‌های صنعتی ناحیه ضروری است.

وی از نداشتن سند زمین‌های ناحیه صنعتی سنگتاب به‌ عنوان یکی دیگر از دغدغه‌های فعال این بخش یاد کرد و گفت: صدور سند این زمین‌ها در گیر و دار اداری ما بین شرکت شهرک‌های صنعتی و اداره ثبت اسناد استان باقی مانده است.

پیرفلک از حل این مشکل در آینده نزدیک خبر داد و گفت: جلسات مختلفی در این زمینه برگزار شد و با حل موانع، باز شدن گره این مشکل در مراحل پایانی است.

وی ادامه داد: از مجموع صدور 45 مجوز تاسیس واحد صنعتی و تولیدی در این ناحیه در حال حاضر 35 شرکت فعال هستند.

فرماندار قائمشهر از راه‌اندازی دبیرخانه صنعت در فرمانداری این شهرستان برای بررسی و مداوم و حل مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان خبر داد.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی این دبیرخانه از این پس واحدهای صنعتی قائمشهر سریع‌تر می‌توانند مشکلاتشان را اعلام کنند و به‌ دنبال حل این مشکلات نیز باشند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول