اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه شهرکرد:

دانشگاه شهرکرد پذیرای بیش از 6 هزار دانشجو است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: در حال حاضر افزون بر 6 هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

دانشگاه شهرکرد پذیرای بیش از 6 هزار دانشجو است

اسماعیل اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در حال حاضر افزون بر 6 هزار دانشجوی بومی و غیر بومی در بیش از 119 رشته تحصیلی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: از مجموع 119 رشته تحصیلی 39 رشته در مقطع کارشناسی، 50 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 29 رشته در مقطع دکترای تخصصی و یک کد رشته نیز در مقطع دکترای حرفه‌ای در این دانشگاه تدریس می‎شود.

اسدی با اشاره به فعالیت 270 عضو هیئت علمی در این دانشگاه، گفت: این تعداد اعضای هیئت علمی به صورت تمام وقت در هشت دانشکده این دانشگاه مشغول به ارائه آموزش‎های علمی و فعالیت‌های پژوهشی هستند.

رئیس دانشگاه شهرکرد از آمادگی کامل برای برگزاری میزبانی دانشجویان جدیدالورود خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‎های صورت گرفته، خدمات دانشجویی از جمله تغذیه، اسکان و رفاه، بهداشت و درمان بر عهده معاونت دانشجویی بوده و تمهیدات لازم در راستای تأمین نیازهای رفاهی دانشجویان در حدود مقررات و ضوابط مصوب فراهم شده است.

وی با اشاره به وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه، گفت: در حال حاضر سه باب خوابگاه برادران در داخل محوطه دانشگاه و چهار باب خوابگاه خواهران در مجتمع خوابگاهی خواهران پذیرای دانشجویان غیر بومی نیازمند این امکانات است.

اسدی در ادامه با اشاره به فعالیت معاونت فرهنگی دانشگاه، خاطرنشان کرد: این معاونت در چارچوب مصوبات شورای فرهنگی و با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در سطح دانشگاه می‌پردازد و سعی دارد با فراهم کردن شرایط مساعد، محیطی سالم برای بروز و ارائه سلیقه‌های متنوع دانشجویان به وجود آورد.

وی با بیان اینکه حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه نیز متولی امر تحقیق و پژوهش است، گفت: محور فعالیت این حوزه شامل ارائه برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت در ارتباط با انجام تحقیقات و بررسی و تصویب طرح‌های پژوهشی درون دانشگاهی است.

اسدی با اشاره به برخی از دانشکده‌های این دانشگاه، گفت: تعداد 9 باب دانشکده در دانشگاه شهرکرد وجود دارد که هشت دانشکده در خود دانشگاه مستقر‌اند، دانشکده علوم انسانی فارسان نیز در حال حاضر در رشته کارشناسی الهیات و معارف اسلامی در گرایش‌های فقه و مبانی حقوق اسلامی دانشجو می‌پذیرد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول