اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین روز هفته دفاع مقدس

نمایشگاه شمیم عرشیان در شهرکرد گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه شمیم عرشیان با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، استاندار و جمعی از مسئولان و مدیران این استان در منطقه رحمتیه شهرکرد گشایش یافت.

نمایشگاه شمیم عرشیان در شهرکرد گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد دبیر برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری عصر امروز در آیین گشایش این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه با رویکرد جنگ نرم و در سه قالب بامحتوا و متنوع به ارائه برنامه‌های فرهنگی و معنوی به بازدیدکنندگان می‌پردازد.

هادی صالحی افزود: در محل برپایی این نمایشگاه، گروه‎های هنری و رزمی بخش‎هایی از صحنه‎های نبرد رزمندگان تیپ 44 قمر بنی ‎هاشم(ع) این استان در عملیات والفجر 10 را به نمایش می‌گذارند.

وی ارتقای آگاهی و بصیرت نسل جوان نسبت به ارزش‌های نظام و دفاع مقدس را مهمترین هدف از برپایی این نمایشگاه برشمرد و گفت: سعی شده تا با اجرای برنامه‌های فرهنگی در تعمیق بصیرت افراد و ترویج فرهنگ ولایی و دفاع مقدس گام مهمی برداریم.

دبیر برنامه‌های هفته دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در این نمایشگاه سعی شده هم از لحاظ محتوای فرهنگی و معنوی و هم از لحاظ برگزاری رزمایش‌‎ها، برنامه‌های متنوع و اثرگذاری را به بازدیدکنندگان ارائه دهیم.

صالحی ادامه داد: همچنین در نمایشگاه شمیم عرشیان، نقش شهرستان‌های استان در هشت سال دفاع مقدس و عملکرد تیپ 44 حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) در منطقه عملیاتی شمال‌غرب به نمایش گذاشته می‌شود.

وی از برپایی نشست‌های فرهنگی و معنوی در حاشیه این نمایشگاه خبر داد گفت: در همین راستا با دعوت از افراد موثر و سخنرانان ویژه نشست‌های متعددی در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‎شود.

صالحی با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: رویکرد سپاه استان در تدوین و اجرای این برنامه‌ها به گونه‌ای است که از کم‌جمعیت‌ترین روستاها گرفته تا مراکز شهرستان‌ها به تناسب بعد جمعیتی، برنامه‌های متنوعی را اجرا کند.

دبیر برنامه‌های هفته دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری افزود: نمایشگاه شمیم عرشیان به مناسبت هفته دفاع مقدس از امروز به مدت یک هفته در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول