اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمانشاه:

19 شهرک صنعتی در استان کرمانشاه وجود دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمانشاه گفت: 19 شهرک صنعتی با بیش از 800 واحد صنعتی در استان کرمانشاه فعال است.

19 شهرک صنعتی در استان کرمانشاه وجود دارد

کیوان کاشفی در گفت‌و‌گو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: استان کرمانشاه یکی از خطوط مقدم جنگ در دوران دفاع مقدس بود که مردم این خطه افتخارشان این است که سال‌ها از جان و مال خود در راه دفاع از میهن گذشتند و این افتخار در تاریخ استان ثبت شده است.

کاشفی ادامه داد: این فضا باعث شده است که استان کرمانشاه از نظر توسعه اقتصادی‌، سال‌ها محرومیت را تجربه کند چراکه فرصت‌های سرمایه‌گذاری به واسطه جنگ در این استان از بین رفته و بعد از جنگ نیز درگیر مشکلات و تبعات به جا مانده از جنگ بود.

وی افزود: بعد از جنگ سال‌ها طول کشید که سرمایه‌گذاران را راضی کنیم که پتانسیل‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه وجود دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: اکنون 19 شهرک صنعتی با بیش از 800 واحد صنعتی در استان کرمانشاه فعال است و صنایع بسیار بزرگ و با اهمیتی در این استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 2 میلیارد و 50 میلیون دلار صادرات به عراق داشته‌ایم گفت: پتانسیل فراوانی وجود دارد و پیش‌بینی می‌شود صادرات امسال به عراق 3 میلیارد و 200 میلیون دلار باشد.

کاشفی در پایان گفت: باید کمک کنیم که تجار این استان نیز در کنار سایر استان‌ها به فعالیت خود ادامه دهند و بر‌اساس نامگذاری مقام معظم رهبری، آینده روشن‌تری برای این استان رقم بزنیم.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول