اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان:

فوت 3 نفر در جاده‌های زنجان/520 راهور محله در زنجان فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: در هفته گذشته سه نفر در جاده‌های استان زنجان بر اثر تصادف جان خود را از دست داده‌اند.

فوت 3 نفر در جاده‌های زنجان/520 راهور محله در زنجان فعالیت می‌کنند

علی‌اصغر شیرمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با بیان اینکه در هفته گذشته سه تصادف منجر به فوت در جاده‌های استان زنجان به وقوع پیوست، خاطرنشان کرد: عدم توجه به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی موجب بروز این حوادث در جاده می‌شود.

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به وقوع 15 تصادف در جرحی در هفته گذشته خاطرنشان کرد: 22 نفر در اثر این تصادفات در جاده‌های استان مجروح شدند.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته 35 تصادف خسارتی در جاده‌های استان به وقوع پیوست، خاطرنشان کرد: در حال حاضر آمار تصادفات استان نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

شیرمحمدی از توقیف 194 خودرو در جاده‌های استان خبر داد و گفت: 110 موتور سیکلت نیز در جاده‌های استان توقیف شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف از سوی پلیس راه استان زنجان در هفته نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: همایش راهوران محله در زنجان برگزار شد.

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه نمونه‌های ترافیکی نیز در استان تقدیر شد، یادآور شد: این طرح به نحو مطلوبی در استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دهیاری‌ها به عنوان راهوران محله در استان فعالیت می‌کنند، افزود: با همکاری پلیس راه این طرح در استان اجرایی می‌شود.

شیرمحمدی با بیان اینکه راهوران محله فعالیت‌های اجرایی محسوب نمی‌شوند، خاطرنشان کرد: این راهوران رصد فعالیت‌ها را به عهده دارند.

وی از فعالیت 520 راهور محله در استان خبر داد و گفت: همکاری‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول