اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از نخستین مانور مدیریت بحران در راه آهن شمال گزارش می‌دهد

مانور عملیات وقوع زلزله 6.3 ریشتری در راه‌آهن شمال

خبرگزاری فارس: نخستین مانور مدیریت بحران در اداره کل راه آهن شمال برگزار شد.

مانور عملیات وقوع زلزله 6.3 ریشتری در راه‌آهن شمال

به گزارش خبرگزاری فارس  از ساری، امروز نخستین مانور بزرگ مدیریت بحران در اداره کل راه آهن شمال به‌طور همزمان در ایستگاه‌های ساری، گونی‌بافی و شهید نوبخت و با حضور تیم‌های امداد و نجات هلال احمر، اورژانس و آتش‌نشانی مازندران و مجموعه وسیعی نیروهای داخلی راه آهن با موفقیت برگزار شد.

این مانور که با حضور اکبری مشاور مدیرعامل راه آهن در امور پدافند غیرعامل، سرپرست اداره کل، معاون اداری مالی، معاون سیر و حرکت و ناوگان، تیم‌های امداد و نجات هلال احمر، اورژانس و آتشنشانی مازندران و مجموعه وسیعی نیروهای داخلی راه آهن همراه بود عملیات وقوع زلزله 6.3 ریشتری با وارد شدن خسارات متعدد در زمینه‌های تخریب ساختمان مرکزی راه آهن، مصدوم شدن تعدادی از کارکنان، فوت شدگان، تخریب بخشی از خطوط ریلی، وارد آمدن صدماتی به مسافران قطارها و .... شبیه‌سازی شد.

در این مانور پس از وقوع زلزله فرضی، در نخستین دقایق با برپایی چادر فرماندهی در محوطه روباز اداره کل راه آهن شمال هدایت عملیات از سوی مدیریت و معاونان انجام شد.

حضور به‌موقع نیروهای امدادی، رسیدگی سریع اولیه به مصدومان، عملیات ویژه با سگ‌های زنده‌یاب، اطفای حریق، نجات سانحه‌دیدگان، بازسازی سریع خطوط آسیب دیده و رسیدگی به مسافران صدمه دیده فرضی از جمله عملیات اجرایی مانور مدیریت بحران در اداره کل راه آهن شمال بود.

هدف از برگزاری این مانور بررسی میزان آمادگی راه‌آهن برای رفع بحران در زمان‌های وقوع زلزله، بروز آتش یا دیگر حوادث غیرمترقبه بوده است.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول