اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

کوتاهی در اجرای پروژه راه‌آهن غرب به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: آغاز عملیات اجرایی پروژه راه‌آهن غرب کشور از مصوبات مهم سفر رهبری به استان است لذا تعلل و کوتاهی در اجرای این پروژه به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

کوتاهی در اجرای پروژه راه‌آهن غرب به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دادوش هاشمی در جلسه‌ای که در خصوص پروژه راه‌آهن غرب کشور حول محور قطعه کرمانشاه –خسروی در سالن جلسات دفتر استانداری برگزار شد اظهار کرد: آغاز عملیات اجرایی پروژه راه‌آهن غرب کشور از مصوبات مهم سفر مقام معظم رهبری به استان است لذا تعلل و کوتاهی در اجرای این پروژه به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

هاشمی افزود: به یمن قدوم رهبری در مهرماه سال گذشته، بودجه استان در سال 91 رشد چشمگیری به خود گرفت و از پرتو این سفر ارزشمند پروژه‌های بسیار مهمی برای استان به تصویب رسید که طعم شیرینی آن را مردم شریف استان با بهره‌برداری از پروژه‌های مصوب خواهند چشید.

وی با اشاره به اعتبار لحاظ شده برای پروژه راه‌آهن کرمانشاه – خسروی گفت: اعتبار بسیار خوبی برای اجرای این پروژه در سال‌جاری تخصیص یافته که این اعتبار در قالب قرار‌داد به پیمانکار پروژه پرداخت شده است.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به مزیت‌های استراتژیک راه‌آهن غرب خاطر‌نشان کرد: پروژه راه‌آهن غرب کشور شکوفایی اقتصاد ملی و به تبع آن اقتصاد منطقه را بیش از پیش رونق خواهد بخشید.

در این جلسه مقرر شد که به منظور بررسی موضوع و تسریع در اجرای پروژه راه‌آهن غرب کشور به‌زودی استاندار کرمانشاه و مدیران اجرایی از این پروژه بازدید کنند.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول