اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان:

فضای بیرونی برخی مدارس آبادان نیازمند بهسازی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: فضای بیرونی برخی مدارس آبادان نظیر حکمت، دبستان ایثارگر، نخبگان در خور شأن نیست و تردد دانش‌آموزان را با مشکل مواجه می‌کند.

فضای بیرونی برخی مدارس آبادان نیازمند بهسازی است

حبیب‌الله رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: برخی مدارس شهرستان به‌دلیل کنده‌کاری‌های اطراف این اماکن با مشکل روبه‌رو هستند.

وی افزود: البته در این راستا مسئولان ادارات مختلف پیش از بازگشایی مدارس اقدامات مطلوب و مؤثر را در راستای ترمیم نوارهای حفاری انجام داده اما فضای بیرونی برخی از این مدارس، همچنان دانش‌آموزان را برای تردد با مشکل مواجه کرده‌اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان خاطرنشان کرد: مدرسه ایستگاه هشت و همچنین نخبگان واقع در فلکه پتروشیمی از جمله این مدارس هستند که امیدواریم با تعامل مضاعف مسئولان مرتبط رفع مشکل شوند.

وی با بیان اینکه در منطقه شطیط نیز چهار مدرسه با محوطه بیرونی بسیار نامناسبی مواجه هستند، گفت: داخل این مدارس به نحو در خور شأنی بهسازی شده اما فضای بیرونی، نامطلوب است.

رمضانی همچنین اضافه کرد: مدرسه حکمت روبه‌روی گلزار شهدا نیز با وجود برخورداری از حیاط بسیار بزرگ و نمای داخلی زیبا اما در فصل بارندگی دانش‌آموزان را با مشکل تردد درگیر کرده و راه خروجی آنها را سد می‌کند.

وی در خصوص رفع مشکل این مدرسه افزود: در همین راستا به اداره نوسازی مدارس اعلام کرده که هزینه‌ای را برای آسفالت حیاط این مدرسه صرف کنند و دانش‌آموزان را در فصل پیش‌رو زمستان و بارندگی از مشکل همیشگی رهایی دهند.

این مسئول در پایان تصریح کرد: دبستان ایثارگر چوئبده نیز با این مشکل مواجه بوده که امیدواریم با حمایت و تعامل بیش از پیش مسئولان مرتبط بهسازی شود.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول