اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان خبر داد

برگزاری همایش دُر در صدف

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان از برگزاری همایش دُر در صدف به‌ منظور اشاعه فرهنگ حجاب در بین دانش‌آموزان این منطقه خبر داد.

برگزاری همایش دُر در صدف

حبیب‌الله رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: بدپوششی مظهر جنگ نرم است.

وی با اشاره به اینکه بد‌پوششی دهن‌کجی به شعائر اسلامی است، افزود: تمام معلمان مدارس نیز درباره رعایت عفاف و حجاب دانش‌آموزان وظیفه دارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان تصریح کرد: اگر رسانه‌های بیگانه در مورد اقدامات ما در بخش حجاب اظهارنظر کرده و آن را رد می‌کنند بدانید ما کار صحیحی انجام می‌دهیم.

وی اضافه کرد: اهمیت ندادن به عفاف و حجاب از سوی برخی از زنان و کم‌توجهی مسئولان و متولیان امور فرهنگی به اجرای آن در جامعه، آثار زیانبار فردی و اجتماعی به دنبال خواهد داشت و ممکن است به تدریج بنیادهای ارزشی و اخلاقی را سست و متزلزل کند و زمینه‌های انحطاط فرهنگی و معنوی را فراهم سازد.

رمضانی بیان کرد: از این‌رو شناخت عوامل مؤثر در سیر نزولی توجه به عفاف و حجاب بسیار مهم است و می‌تواند ما را در تبیین و تقویت هر چه بهتر راهکارهای اجرایی عفاف و حجاب یاری دهد.

وی در ادامه به اجرای همایش دُر در صدف به دنبال طرح وزارتی ویژه دانش‌آموزان دختر اشاره کرد و گفت: این طرح به‌ منظور اشاعه و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در این دبیرستان برگزار شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان بیان کرد: در این همایش همچنین حیدری از مدرسان حوزه علمیه و سخنران این برنامه در خصوص اهمیت حجاب از دیدگاه پیامبر و ائمه معصومین (ع) آیات و احادیثی را عنوان کرد.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم اقدام انجام گرفته در راستای ارتقای سطح حجاب و عفاف در بین دانش‌آموزان منطقه باشد.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول