اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر خواستار شد

تشدید نظارت بر سرویس‌های مدارس شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار تشدید نظارت واحد تاکسیرانی شهرداری بر سرویس‌های مدارس سطح این شهرستان شد.

تشدید نظارت بر سرویس‌های مدارس شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، امیر رسولی صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: شورای اسلامی شهر باید مصوبه نرخ عوارض سرویس مدارس شوشتر را اصلاح کند زیرا با کارشناسی‌های انجام شده قیمت تعیین شده برای عوارض بسیار زیاد است.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر سرویس مدارس وظیفه واحد تاکسیرانی شوشتر است، افزود: واحد تاکسیرانی شوشتر باید بر سرویس مدارس نظارت لازم را داشته باشد و در این‌باره دقت نظر زیادی را اعمال کند.

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به برخی تخلفات، خاطرنشان کرد: نظارتی بر قیمت تاکسی‌ها وجود ندارد و گاهی تا 50 درصد کرایه بیشتر از مردم اخذ می‌شود.

رسولی تاکید کرد: برخورد با رانندگان متخلف، مسافربرهای شخصی، نظارت بر کرایه اخذ شده از طرف واحد تاکسیرانی  اصلی‌ترین وظایفی است که باید متولیان مسئول به آن عمل کنند.

عضو شورای شهر شوشتر با یادآوری آغاز بارش‌ها از اواسط پاییز، افزود: رواق‌سازی فاز دوم بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر باید در اسرع وقت آغاز شود و دقت داشته باشیم که مردم با بارش باران دچار مشکلات تردد در این خیابان نشوند.

وی خاطرنشان کرد: تجربه اجرای فاز نخست رواق‌سازی در این پروژه نباید فراموش کرد و باید به نحوی در اجرای این پروژه عمل کرد که برای مردم مشکلی به وجود نیاید.

رسولی خواستار تذکر به پیمانکار این پروژه شد و افزود: باید پیمانکار در اسرع وقت این پروژه را به مرحله احداث سقف برساند و در این زمینه سرعت عمل بسیار مهم است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول