اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان خبر داد

آماده‌سازی 105 آموزشگاه ویژه کمپ مهمانان نوروزی در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان از آماده‌سازی 105 آموزشگاه ویژه کمپ مهمانان نوروزی در این منطقه خبر داد.

آماده‌سازی 105 آموزشگاه ویژه کمپ مهمانان نوروزی در آبادان

حبیب‌اله رمضانی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: از ابتدای سال نو تاکنون آموزش و پرورش آبادان شاهد اسکان بی‌سابقه مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور در مدارس شهرستان بوده و تا این تاریخ در حدود 280 هزار نفر به عنوان مسافر نوروزی به آبادان در کلاس‌هایی که به منظور استقبال از این افراد آماده شده‌است مستقر شده‌اند.

وی با اشاره به امکانات موجود در این کلاس‌ها گفت: در همین راستا تمام کلاس‌هایی که برای پذیرایی و اسکان این مهمانان در نظر گرفته شده‌ مجهز به تجهیزات و امکانات مورد نیاز و ضروری از قبیل تلویزیون، یخچال، فرش و غیره شده‌اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان اضافه کرد: ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش منطقه با تجهیز بالغ بر 100 آموزشگاه در سطح شهرستان با تجهیزات موردنیاز اقدام به خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی کرده‌ است.

وی در ادامه از اسکان 284 هزار 630 نفر از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون در مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد در قالب 2 هزار و 737 خانواده فرهنگی از سراسر کشور در 105 آموزشگاه اسکان یافتند.

رمضانی عنوان کرد: مهمانان نوروزی در 172 کلاس درجه یک ،210 کلاس درجه دو و 250 کلاس درجه سه مستقر شده‌اند.

وی در ادامه از پخت نان محلی در مدارس در نوبت های صبح و بعد از ظهر به منظور رفاه حال مهمانان خبر داد و عنوان کرد: این اداره اقدام به تهیه و تجهیز سیستم نوبت‌دهی و فراخوانی هوشمند در محل سالن پذیرش ستاد اسکان واقع در کانون آزادگان کرده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: علاوه بر استفاده از اینترنت پرسرعت در سالن ستاد اسکان تصاویر شبکه‌های تلویزیونی دیجیتال صدا و سیما نیز از طریق دستگاه دیتا پروژکتور برای مهمانان نوروزی به نمایش در می‌آیند.

وی در خصوص تشکیل ستاد اسکان نوروزی در این اداره اظهار کرد: ستاد اسکان فرهنگیان از اوایل اسفند ماه سال 90 با تشکیل کمیته اسکان زیر نظر ریاست این اداره به منظور ساماندهی و استقبال هرچه بهتر و شایسته از فرهنگیان و مهمانان نوروزی کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول