اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش‌و پرورش آبادان:

294 مدرسه در آبادان هوشمند‌سازی می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش ‌و پرورش آبادان از هوشمندسازی 294 مدرسه در این منطقه تا پایان شهریورماه سال جاری خبر داد.

294 مدرسه در آبادان هوشمند‌سازی می‌شوند

حبیب‌الله رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: هوشمندسازی مدارس یکی از اصلی‌ترین اهداف آموزشی در راستای ارتقای سطح تحصیلی دانش‌آموزان در آبادان است.

وی افزود: 56 کلاس درس در 74 آموزشگاه‌ راهنمایی و 64 آموزشگاه متوسطه شهرستان آبادان در سال تحصیلی جدید به تدریج در طرح هوشمندسازی مدارس فعال می‌شوند.

رئیس آموزش‌ و پرورش آبادان تصریح کرد: هوشمندسازی 294 مدرسه در آبادان رشد 20 درصدی را در ارتقای کیفیت آموزشی با استفاده از تکنولوژی جدید نشان می‌دهد.

* سازمان منطقه آزاد اروند در طرح هوشمندسازی مدارس فعال باشد

وی با اشاره به همکاری ارگان‌ها و سازمان‌های فعال در شهرستان آبادان گفت: در قانون بودجه مصوبه هوشمندسازی یک مدرسه توسط ادارات و ارگان‌‌های مختلف قید شده است.

رمضانی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد اروند با هوشمندسازی مدارس آبادان و همکاری اداره آموزش‌ و پرورش می‌تواند گامی اساسی در کمک به سطح کیفی آموزشی دانش‌آموزان بردارد.

وی با اشاره به فصل زمستان و گازکشی مدارس شهرستان آبادان اضافه کرد: با توجه به آغاز فصل سرما و نیاز دانش‌آموزان به وسایل گرم کننده، اداره گاز منطقه، گازکشی رایگان مدارس را در ردیف برنامه‌های کاری خود در سال جدید تحصیلی قرار دهد.

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش در پایان گفت: این اداره برای رسیدن به ارتقای آموزشی و بالا بردن کیفیت تحصیلی دانش‌آ‌موزان، همکاری ارگان‌ها و ادارات مختلف شهرستان آبادان را برای نزدیک شدن به این هدف مؤثر می‌داند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول