اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش آبادان:

دروس دریاقلی و شهیده فرحانیان در آبادان رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: به‌مناسبت هفته دفاع مقدس از دروس دریاقلی و شهیده فرحانیان در آبادان رونمایی می‌شود.

دروس دریاقلی و شهیده فرحانیان در آبادان رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حبیب‌الله رمضانی در جلسه شورای آموزش و پرورش که با حضور فرماندار ویژه آبادان در محل این اداره برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های آماده‌سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید اظهار کرد: به‌مناسبت نزدیکی پنج مهر و شهادت 30 نفر از شهدای دوم مهر از دو درس جدید در آبادان رونمایی می‌شود.

وی افزود: به‌مناسبت گرامیداشت شهدای فرهنگیان، در دوم مهر سال 59 از دو درس دریاقلی و شهیده فرحانی در فارسی پایه ششم ابتدایی رونمایی می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: در این روز ضمن رونمایی از دو درس فوق برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان پایه ابتدایی با شهدای آموزش و پرورش برنامه‌های خاصی برگزار می‌شود.

* تعاملی بی‌سابقه در تابستان امسال داشته‌ایم

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سند تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش کشور گفت: اداره آموزش و پرورش آبادان در تعاملی مناسب و بی‌سابقه با اعضای این شورا در تابستان امسال آمادگی کاملی را برای اجرای برنامه‌های جدید آموزشی اداره کل برای ورود به سال تحصیلی جدید دارد.

رمضانی تصریح کرد: در همین راستا برای دوره ابتدایی با مجموع 893 نیروی انسانی و آموزش معلمان پایه ششم آنها را با مباحث جدید این پایه آشنا کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در روزهای 25، 26 و 27 شهریورماه مانوری مشترک با حضور دانش‌آموزان هر سه مقطع تحصیلی شهرستان آبادان آمادگی خود را در همه حوزه‌های آموزشی برای ورود به سال تحصیلی 9 ـ 91 اعلام می‌کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان در ادامه با اشاره به پروژه مهر گفت: همه اعضا و ارگان‌های اجرایی منطقه با استفاده از همه ظرفیت و توان خود برای برگزاری مهرماه با نشاط تلاش می‌کنند.

وی افزود: جلوگیری از فعالیت دکه‌های فروش مواد غذایی فاسد، تعمیر سیستم‌های دفع فاضلاب بعضی از مدارس شهرستان و همکاری برای ایجاد کتابخانه‌های سیار برای مدارس روستایی از اقداماتی است که نیاز به همکاری و مساعدت بیشتر دستگاه‌های ذیربط در این فرآیند دارد.

رمضانی در پایان خاطرنشان کرد: بررسی امکان احداث کتابخانه‌ ویژه فرهنگیان، همکاری ارگان‌ها برای اجرای برنامه‌های ویژه کاروان‌های راهیان‌نور و بهسازی سرویس‌های بهداشتی مدارس از انتظارات شورای آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی جدید است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول