اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری در امور بانوان و خانواده:

توسعه مشاغل خانگی گام مهمی در اشتغال زنان است

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری در امور بانوان و خانواده گفت: توسعه مشاغل خانگی در حوزه بانوان می‌تواند در افزایش تولید و ارتقای بهره‌وری نقش مهمی داشته باشد.

توسعه مشاغل خانگی گام مهمی در اشتغال زنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، روح انگیز کرمی بعدازظهر امروز در نشست کارگروه تخصصی کمیته امور بانوان شهرستان لردگان، اظهار داشت: ساخت فیلم موهن توهین به ساحت مقدس پیامبر(ص) توسط دشمن بنا به فرموده مقام معظم رهبری نشانه عظمت و اهمیت والای بیداری اسلامی در جهان است.

وی افزود: دشمن با این اقدامات نادرست نه تنها راه به جایی نمی‌برد بلکه به شکست‌های خود اضافه می‌کند.

کرمی در ادامه با اشاره به ویژگی‎های شهرستان لردگان، گفت: از سال 59 لردگان را می‌شناختم و در آن فعالیت می‌کردم، برهمین اساس با مشکلات آن به خوبی آشنا هستم.

مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری در امور بانوان و خانواده با بیان اینکه این شهرستان  از استعدادها و قابلیت‌های بیشمار برخوردار است، تصریح کرد: زنان این شهرستان بسیار سخت کوش هستند و دوشادوش مردان امور این شهرستان را اداره می‌کنند.

کرمی بر ضرورت ایجاد فرصت‌های شغلی برای بانوان این شهرستان تأکید کرد و افزود: با تفاهم نامه ای که سال گذشته با صندوق مهر امام رضا(ع) منعقد شده و با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مشکلات شرکت‌های تعاونی این شهرستان مرتفع و زمینه برای امر اشتغالزایی بانوان این شهرستان فراهم شده است.

وی ادامه داد: امسال نیز مرکز زنان استاندارد با صندوق مهر امام رضا(ع) در زمینه ایجاد اشتغال تفاهم نامه‌ای منعقد کرده که به موجب آن زنان سرپرست خانواده با تشکیل تعاونی می‌توانند از تسهیلات این صندوق بهره‌مند شوند.

کرمی توسعه مشاغل خانگی را گام مهمی در توسعه اشتغال زنان برشمرد و گفت: توسعه مشاغل خانگی در حوزه بانوان می‌تواند در افزایش تولید و ارتقای بهره‌وری نقش مهمی داشته باشد.

مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری در امور بانوان و خانواده خاطرنشان کرد: بررسی مشکلات و برطرف کردن آن، نیاز به حمایت مسئولان دارد، برهمین اساس ضروری است تا با تشکیل منظم این کارگروه‌ها، اهتمام ویژه‌ای در رفع مسائل و مشکلات بانوان به ویژه در حوزه اشتغال آن به کار گرفت.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول