اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشهد:

مشاغل خانگی از حلقه‌های موثر تولید در کشور است

خبرگزاری فارس: فرماندار مشهد گفت: مشاغل خانگی از حلقه‌های موثر تولید در کشور است.

مشاغل خانگی از حلقه‌های موثر تولید در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسن موحدیان در مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای مشاغل خانگی که با حضور مسئولان شهری برگزار شد، برپایی چنین نمایشگاه‌هایی را در راستای عملی کردن شعار مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی دانست و اظهار کرد: در چند سال اخیر، مقام معظم رهبری شعارهایی که برای نام‌گذاری سال انتخاب می‌کنند اقتصادی است و دولت هم در این رابطه هم‌چون مشاغل خانگی اعتبارات خوبی را اختصاص داده است.

وی با اشاره به هزینه‌های اندک راه‌اندازی مشاغل خانگی، عنوان کرد: این مشاغل با اعتباراتی هم که به آنها اختصاص داده می‌شود از حلقه‌های موثر تولید در کشور است.

به گفته فرماندار مشهد با توجه به موثر بودن مشاغل خانگی، باید استانداردها در این زمینه رعایت شود و کنترل‌های لازم در این موضوعات صورت گیرد.

وی به زندگی آپارتمانی در شهرها اشاره کرد و ادامه داد: شرایط زندگی در حال‌حاضر به ‌گونه‌ای شده است که بیکاری در منازل زیاد است و در این موقعیت‌ها تولید و انجام برخی از کارها در منازل می‌تواند بسیار موثر باشد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول