اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تعاون کوهبنان خبر داد

صدور 400 مجوز مشاغل خانگی در کوهبنان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کوهبنان گفت: 400 مجوز مشاغل خانگی در کوهبنان صادر شده است.

صدور 400 مجوز مشاغل خانگی در کوهبنان

محمد بساره امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کوهبنان با اشاره به هفته تعاون اظهار داشت: با استقرار نظام جمهوری اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و جانفشانی شهدا و فداکاری ملت غیرتمند ایران اسلامی امید مسئولان و مردم به استقرار یک نظام اقتصادی مبتنی بر اصول اسلامی نه تنها در ایران بلکه در دنیا بیشتر شد.

وی افزود: همچنین توسعه و بالندگی روز افزون ایران قابل مشاهده است، اما با توجه به تحقیقات صورت گرفته هنوز چالش‌ها و مشکلاتی در مسائل اقتصادی، مدیریتی، فرهنگی و اجتماعی وجود دارد.

بساره تصریح کرد: درک الزامات مربوط به رفع چنین معضلاتی موجب شد تا رهبر فرزانه، حکیم و دانشمند ایران اسلامی بارها با ذکر رهنمودهایی متولیان امور دولت، افراد تأثیرگذار و تمام ذینفعان را برای طی این مسیر رهنمود کنند.

وی عنوان کرد: تاکیدات رهبری بر ترویج عدالت اجتماعی و نزدیک شدن مدیریت جامعه به ملاک‌های اسلامی و روش تعاون که یادگاری از شهید والا مقام آیت‌الله بهشتی از بزرگان تدوین کننده قانون اساسی است، باید مد نظر قرار گیرد.

بساره ابراز داشت: جذب مبلغ 102 میلیون تومان برای ساخت ساختمان سهام عدالت، احداث دفتر کاریابی، سازماندهی وضعیت کارگری و تشکیل شورای سازش از جمله اقدامات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کوهبنان است.

وی خاطر نشان کرد: ثبت‌نام و پالایش بیش از 300 نفر در سامانه توسعه بخش کشاورزی، تجهیز کتابخانه تخصصی تعاون، کاهش حوادث ناشی از کار و آموزش کارگران در واحدهای کارگری از دیگر کارهای صورت گرفته توسط این اداره است.

بساره گفت: کسب عنوان سومی مسابقات فوتبال جام رمضان توسط تیم تعاون و کسب عنوان تعاونی برتر توسط شرکت تعاونی مصرف فرهیختگان کوهبنان در استان کرمان توسط این اداره صورت گرفته است.

وی از اعطای تسهیلات ویژه به تعاونی‌ها از طریق بانک توسعه تعاون، صدور بیش از 400 مجوز مشاغل خانگی و برگزاری دوره‌های آموزشی و ترویجی در شهرستان کوهبنان خبر داد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول