اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خبر داد

پرداخت بیش از 48 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: بیش از 48 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در کرمانشاه پرداخت خواهد شد.

پرداخت بیش از 48 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در کرمانشاه

به گزارش خبر‌گزاری فارس از کرمانشاه، سهراب بر‌اندیشه در چهاردهمین نشست کارگروه اشتغال که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: بیش از 48 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در کرمانشاه پرداخت خواهد شد.

براندیشه ادامه داد: از محل اعتبارات طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی که از سال گذشته آغاز شده تا‌کنون 13 هزار و 556 طرح مبلغ 48 میلیارد و 545 میلیون تومان پرداخت شده است.

وی  افزود: دستگاه‌های اجرایی توانسته‌اند برای بیش از 27 هزار طرح مجوز مشاغل خانگی صادر کنند.

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه تصریح کرد: 20 هزار و 995 طرح مشاغل خانگی با اعتبار 85 میلیارد تومان به بانک معرفی شده است، این تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد چهار درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح بنگاه‌های زود‌بازده و کار‌آفرین افزود: از اواخر سال 84 تاکنون تعداد 27 هزار و 182 طرح با اعتبار هزار و 348 میلیارد و 439 میلیون تومان به بانک‌ها معرفی شده است.

براندیشه اظهار کرد: از این میزان تعداد 26 هزار و 895 طرح با اعتبار هزار و 182 میلیارد و 428 میلیون تومان مصوب شده و 26 هزار و 801 طرح از آنها با اعتبار هزار و 143 میلیارد و 84 میلیون تومان انعقاد قرارداد رسیده است.

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه با اشاره به تخصیص 700 میلیارد تومانی اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه گفت: در این راستا تاکنون تعداد 2 هزار و 491 طرح با اعتبار بیش از 400 میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی شده و تعداد بیش از 2 هزار طرح آن با رقم 245 میلیارد تومان به تصویب رسیده است.

گفتنی است، در این نشست سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی و شرکت شهرک‌های صنعتی استان به ارائه گزارش عملکرد در حوزه‌های کاری خود پرداختند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول