اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان:

تسهیلات مشاغل خانگی بانوان هندیجان بلاتکلیف مانده است

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان گفت: پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی بانوان هندیجان بلاتکلیف مانده و تاکنون به متقاضیان دارای پرونده پرداخت نشده است.

تسهیلات مشاغل خانگی بانوان هندیجان بلاتکلیف مانده است

بهروز فرج‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: تعداد 22 نفر از بانوان هندیجانی در دی‌ماه سال 90 با تکمیل پرونده برای دریافت وام اشتغال خانگی اقدام کردند.

وی افزود: این افراد با ایجاد و تکمیل پرونده به پست بانک شهرستان ماهشهر معرفی و در راستای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی، ادوات قالی‌بافی و ... را خریداری کردند.

فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: بانوان هندیجانی با وجود متحمل شدن هزینه‌های سنگین ایاب و ذهاب و خرید سفته و ارائه چک ضمانتی تاکنون موفق به دریافت تسهیلات در این زمینه نشده‌اند.

وی ادامه داد: از مسئولان پست بانک ماهشهر و دیگر مسئولان مرتبط استانی می‌خواهیم هر چه سریع‌تر در راستای رفع مشکل مذکور اقدامات لازم را مبذول کنند.

فرج‌اللهی همچنین عنوان کرد: با وجود پیگیری‌های مداوم بانوان مربوطه از سال 90 تاکنون هیچ پاسخ و اقدام مؤثری در این خصوص ارائه و اندیشیده نشده است.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول