اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل‌آباد:

جذب 97 درصدی اعتبارات مشاغل خانگی در خلیل‌آباد

خبرگزاری فارس: فرماندار خلیل‌آباد گفت: جذب ‌97 درصدی اعتبارات مشاغل خانگی در سال 90 جدیت دبیرخانه کارگروه و تلاش همه دستگاه‌ها و بانک‌ها را به همراه داشت.

جذب 97 درصدی اعتبارات مشاغل خانگی در خلیل‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، علی‌اصغر مرادزاده ظهر امروز و در جلسه فرمانداری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 97 درصد مبلغ 34 میلیارد ریال اعتبارات سال 90 در حوزه مشاغل خانگی در شهرستان خلیل‌آباد جذب شده است.

مراد زاده با بیان اینکه در سال گذشته 850 نفر از متقاضیان توانستند از وام‌های مشاغل خانگی و خرد استفاده کنند، ادامه داد: اعتبارات سال جاری مشاغل خانگی سهم شهرستان اعلام شده است که به‌زودی با ابلاغ سهم هر بانک از طریق سرپرستی‌های شعب استان، پرداخت تسهیلات به متقاضیان آغاز می‌شود.

فرماندار خلیل‌آباد گفت: اعتبارات سال 91 مشاغل خانگی و خود اشتغالی شهرستان 40 میلیارد ریال است که با تصویب در کارگروه تخصصی با حضور دستگاه های ذیربط متقاضیان به بانک عامل معرفی خواهند شد.

وی همجنین به جذب 79 درصدی اشتغال سال 90 شهرستان در سامانه رصد اشاره کرد و افزود: از 3 هزار و 400 نفر تعهد اشتغال شهرستان در سال 90 دستگاه‌ها توانستند 2 هزار و 700 نفر را در سامانه ثبت کنند.

فرماندار خلیل‌آباد از روسای ادارات خواست با توجه به اینکه تعهد اشتغال سال جاری 2 هزار و 408 نفر است با تلاش مضاعف، ضمن ایجاد اشتغال سهم دستگاه خود، نسبت به ثبت در سامانه رصد اشتغال کشور اقدام کنند.

انتهای پیام/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول