اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفار خراسان جنوبی:

57 درصد روستاهای فردوس فاقد مشکل آب شرب هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر 57 درصد روستاهای شهرستان فردوس فاقد مشکل آب شرب هستند.

57 درصد روستاهای فردوس فاقد مشکل آب شرب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، علی‌اکبر بسکابادی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات آب روستاهای شهرستان فردوس اظهار داشت: با وجود خشکسالی‌های متمادی بیش از 57 درصد روستاهای فردوس فاقد مشکل آب شرب هستند.

وی ضریب آب روستایی شهرستان فردوس را 97 درصد عنوان کرد و افزود: درحال حاضر تلفات آب در شهرستان فردوس46 درصد است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد کاهش داشته است.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی مشکل آب روستاهای شهرستان فردوس را مسئله مهم معیشتی دانست و تصریح کرد: این مشکلات باید با همکاری مسئولان استان و شهرستان مرتفع شود.

فرماندار شهرستان فردوس نیز در این دیدار سال 90 را سال پیروزی‌های متعدد ملت ایران دانست و گفت: با وجود همه مشکلات، تحریم‌ها و تهدیدها از سوی استکبار جهانی مقبولیت و عزت نظام اسلامی و مقام معظم رهبری درسراسر دنیا بیشتر از گذشته شده است.

عباس اقبال افزود: در ابتدای سال جاری نیز شاهد مذاکرات موفق هسته‌ای و کوتاه آمدن زیاده خواهان بودیم که نشان دهنده به ثمر نشستن مقاومت ملت شریف ایران در طول 34 سال پس از پیروزی انقلاب است.

وی با تشکر از خدمات ارزنده آبفار استان در بحث تامین آب روستاها گفت: با وجود مشکلات موجود بر سر راه خدمات رسانی به روستاهای شهرستان بحث تامین آب شرب به نحو احسن انجام گرفته است.

فرماندار فردوس حضور مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی در راستای بررسی مشکلات آب روستاها را مورد تمجید قرار داد و گفت: امید است که این بازدید‌ها سبب رفع مشکلات آبی روستاهای شهرستان فردوس شود.

اقبال از مدیرعامل آبفار خواست موضوع تامین آب روستای بیدسکان و بهبود کیفیت آب باغستان علیا را در دستور کار سال 91 خود قرار دهند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول