اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تأمین اعتبار

آبرسانی به 7 روستای درمیان و بیرجند صورت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی گفت: در صورت تأمین اعتبار عملیات اجرایی آبرسانی به چهار روستای درمیان و سه روستای بیرجند در سال جاری آغاز می‌شود.

آبرسانی به 7 روستای درمیان و بیرجند صورت می‌گیرد

علی اکبر بسکابادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با بیان اینکه چهار روستای گیت، تخته‌جان، خونیکسار و سراب تا سال 76 کمبود آب نداشتند، اظهار داشت: به مرور زمان و بر اثر خشکسالی‌های چند سال اخیر دبی چشمه‌ها و قنات این چهار روستا کم و کشاورزان این منطقه به ویژه روستای گیت با مشکل کمبود آب مواجه شده‌اند.

وی تصریح کرد: برای آغاز عملیات اجرایی آبرسانی و انتقال آب به چهار روستای گیت، تخته‌جان، خونیکسار و سراب از مجتمع آبرسانی زیدان استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی افزود: در صورت تأمین اعتبار آب این چهار روستا از مجتمع آبرسانی زیدان با حفر و تجهیز چاه در سال جاری انجام خواهد گرفت.

*آغاز عملیات اجرایی شبکه فاضلاب 3 روستای بیرجند

بسکابادی از آغاز عملیات اجرایی شبکه جمع‌آوری و دفع فاضلاب سه روستای شهرستان بیرجند در سال جاری خبر داد و گفت: این روستاها شامل امیرآباد، شمس‌آباد و حاجی‌آباد از توابع شهرستان بیرجند هستند.

وی با اشاره به اعتبار این پروژه تصریح کرد: برای اجرای این پروژه 8 میلیارد تومان اختصاص یافته است که 4 هزار خانوار با اجرای این پروژه از  شبکه جمع‌آوری و دفع فاضلاب بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی همچنین از آبرسانی به 30 روستای استان در هفته دولت خبر داد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول