اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفار خراسان‌جنوبی خبر داد

326 هزار مترمکعب حجم آب تانکرهای سیار خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی حجم آب تانکرهای سیار استان را تا پایان بهمن‌ماه جاری 326 هزار و 593 مترمکعب عنوان کرد.

326 هزار مترمکعب حجم آب تانکرهای سیار خراسان‌جنوبی

علی‌اکبر بسکابادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره گزارش کارکرد تانکرهای سیار استان اظهار داشت: تعداد سرویس‌های کل شهرستان‌های استان 29 هزار و 65 سرویس بوده است.

وی افزود: در شهرستان بشرویه تعداد سرویس‌های این تانکرها 622 سرویس بوده که 7 هزار و 464 مترمکعب حجم آب این تعداد بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: هم‌چنین تعداد این سرویس‌ها در شهرستان‌ها بیرجند 6 هزار و 507 سرویس با 72 هزار و 529 مترمکعب حجم آب بوده است.

بسکابادی تعداد سرویس‌های شهرستان درمیان تا پایان بهمن‌ماه جاری را 7 هزار و 914 سرویس عنوان کرد و ادامه داد: حجم آب این تعداد سرویس 84 هزار و 188 مترمکعب بوده است.

وی یادآور شد: تعداد این سرویس‌ها در شهرستان‌های سرایان و سربیشه نیز به ترتیب 516 و 3 هزار و 642 سرویس بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: میزان حجم آب سرویس‌های شهرستان سرایان 6 هزار و 192 مترمکعب و در شهرستان سربیشه 38 هزار و 615 مترمکعب بوده است.

بسکابادی افزود: هم‌چنین تعداد این سرویس‌ها تا پایان بهمن‌ماه در شهرستان فردوس نیز 179 تا با 2 هزار و 148 مترمکعب آب بوده است.

وی تعداد سرویس‌های شهرستان قاینات را نیز 4 هزار و 433 سرویس عنوان کرد و اذعان داشت: حجم آب این سرویس‌ها 56 هزار و 815 مترمکعب بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی ادامه داد: در شهرستان نهبندان نیز 5 هزار و 252 سرویس با حجم آبی بالغ بر 59 هزار و 272 مترمکعب تا پایان بهمن‌ماه جاری بوده است.

بسکابادی با اشاره به بیشترین تعداد سرویس‌ها در شهرستان‌های استان اظهار داشت: در شهرستان بشرویه شهریورماه با 151 سرویس بیشترین عملکرد را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به شهرستان‌های بیرجند و درمیان ادامه داد: در شهرستان بیرجند 767 سرویس در شهریورماه و در شهرستان درمیان 856 سرویس در مهرماه بیشترین تعداد سرویس را از ابتدای امسال داشته‌اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی گفت: در شهرستان سرایان نیز در مردادماه با 57 سرویس و در شهرستان سربیشه در تیرماه با 421 سرویس بیشترین عملکرد را داشته‌اند.

بسکابادی گفت: در مجموع کل استان بیشترین تعداد سرویس مربوط به شهریورماه با 3 هزار و 165 عدد بوده است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول