اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی هفته دولت محقق می‌شود

بهره‌برداری از شبکه فاضلاب 2 روستای خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب ‌و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی از افتتاح و بهره‌برداری شبکه جمع‌آوری و دفع فاضلاب دو روستای چرمه سرایان و کرغند قاین طی هفته دولت در استان خبر داد.

بهره‌برداری از شبکه فاضلاب 2 روستای خراسان‌جنوبی

علی اکبر بسکابادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به اینکه اعتبارات سال 91 هنوز از سوی مجلس شورای اسلامی مصوب نشده است، اظهار داشت: در سال 90 که سال نخست برنامه پنجم توسعه بود اعتبارات بسیار خوبی معادل 332 میلیارد ریال داشته که از این میزان 291 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

*ارتقای ضریب بهره‌وری آبفار خراسان‌جنوبی به 72

بسکابادی با اشاره به افزایش ضریب بهره‌وری شرکت در سال گذشته افزود: ضریب بهره‌وری شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی در سال گذشته از 66 به 72 ارتقا یافته است.

مدیرعامل شرکت آب‌ و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی اظهار امیدواری کرد که در سال 91 از سرفصل‌های اعتباری ردیف‌های بودجه بتوانیم حداقل 50 روستای استان با بیش از 4هزار خانوار که مشکل آب شرب و بهداشت دارند را برطرف کنیم.

*آبرسانی به 370 روستای استان در فروردین 91

بسکابادی از آبرسانی به 370 روستای خراسان‌جنوبی در فروردین ماه جاری خبر داد و تصریح کرد: آبرسانی سیار به روستاها بستگی به وضعیت بارندگی در سطح استان دارد که این میزان در اسفندماه گذشته 352 روستا بوده است.

وی اظهار داشت: با توجه به نیاز روستاییان، آبرسانی سیار به تمام روستاهای کم آب استان اعم از زیر 20 خانوار و بالای 20 خانوار ادامه دارد.

*آبرسانی به 30 روستای استان در هفته دولت

مدیرعامل شرکت آب‌ و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی از افتتاح و بهره‌برداری شبکه جمع‌آوری و دفع فاضلاب دو روستای استان در هفته دولت خبر داد و گفت: همچنین بیش از 30 روستای استان در هفته دولت آبرسانی خواهند شد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول