اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قزوین خطاب به مأموران ناجا:

مردم را با تکریم و احترام به قانونمندی هدایت کنید

خبرگزاری فارس: امام جمعه قزوین در مراسم صبحگاه ویژه هفته ناجا از مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی خواست با تکریم و احترام، مردم را به قانونمندی هدایت کنند.

مردم را با تکریم و احترام به قانونمندی هدایت کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین،‌ آیت‌الله هادی باریک‌بین صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قزوین به مناسبت هفته نیروی انتظامی با تجلیل از شهدا و ایثارگران در تمامی صحنه‌های انقلاب و دفاع مقدس اظهار کرد: جنگ تحمیلی هشت ساله از آن منظور مقدس است که ملتی با ایثارگری و شهادت توانسته کشور را از تسلط اجانب به‌ ویژه آمریکا و اسرائیل آزاد سازد، کشوری که با توطئه‌ای شوم مورد حمله واقع شده و مظلومانه با ایثار در راه اسلام، به دفاع پرداخته است.

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی، اقدامات پلیس در حفظ امنیت مردم را مطلوب ارزیابی کرد و از مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی استان قزوین خواستار شد: با تکریم و احترام، مردم را به قانونمندی هدایت کنید.

فرمانده انتظامی استان قزوین نیز در این مراسم در گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی این استان بیان کرد: در نیمه نخست سال جاری افزایش 16 درصدی کشف جرم و کشف 96 درصدی سرقت‌ها از اقدامات مؤثر پلیس در تأمین نظم و امنیت مردم است.

سردار مسعود جعفری‌نسب ادامه داد: انهدام 17 باند مواد مخدر و کشف دو هزار و 620 کیلوگرم انواع مواد مخدر از دیگر اقدامات پلیس در نیمه نخست سال است و پلیس با تمام ظرفیت خود در راه امنیت جامعه گام برداشته و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

این مسئول بازسازی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان قزوین را از دیگر خدمات انتظامی این استان دانست و عنوان کرد: اماکن انتظامی استان قزوین از حیث مدیریت کیفیت در بهترین وضعیت خود بوده و به الگویی برای دیگر استان‌ها تبدیل شده است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول