اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی ایلام خبر داد:

اجرای 100 برنامه در هفته ناجا در ایلام

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام گفت: در طول هفته نیروی انتظامی 100 برنامه در هفته ناجا در ایلام اجرایی می‌شود.

اجرای 100 برنامه در هفته ناجا در ایلام
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امیر حیدر عباس‌زاده ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی از 13 تا 19 مهرماه به مدت یک هفته در استان ایلام همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی استان ایلام دارای برنامه‌های مختلفی است که در این هفته بخشی از این برنامه‌ها اجرایی می‌شود.
این فرمانده انتظامی اضافه کرد: این برنامه‌ها برای کل استان ایلام پیش‌بینی شده که در طول این هفته در مناطق مختلف استان اجرایی می‌شود.
عباس‌زاده تصریح کرد: مهم‌ترین‌ اهدافی که فرماندهی نیروی انتظامی از ویژه برنامه‌های هفته نیروی انتظامی دارد و دنبال می‌کند ارتباط گیری با مردم است.
فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام گفت: صحبت‌های بنده به این معنا نیست که در گذشته با مردم هیچ ارتباطی نداشته‌ایم، بلکه صحبت من به این معناست که نیروی انتظامی به دنبال عمق بخشیدن به این ارتباط مردمی و جلب مشارکت مردم در امنیت است.
این فرمانده انتظامی اضافه کرد: بیشترین اهدافی که در هفته ناجا دنبال می‌شود، ارتباط گیری با مردم است و عمق بخشیدن به این ارتباط است.
عباس‌زاده تصریح کرد: خوشبختانه فرماندهی ناجا هوشمندانه شعار بسیار خوبی برای هفته نیروی انتظامی گزینش کردند.
فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام در پایان اذعان داشت: شعار امسال هفته نیروی انتظامی "سهم من در امنیت و آرامش" است که انصافا شعار خوب و هوشمندانه‌ای است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول