اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست فرمانده انتظامی کردستان با خبرنگاران؛

برنامه‌های هفته ناجا در کردستان اعلام شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به آغاز هفته ناجا از سیزدهم ماه جاری، برنامه‌های نیروی انتظامی در طول این هفته در استان را اعلام کرد.

برنامه‌های هفته ناجا در کردستان اعلام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محسن حسن‌خانی قبل از ظهر امروز در مصاحبه با خبرنگاران در سنندج، اظهار داشت: در روز اول این هفته که با نام پیشگیری اجتماعی، مشارکت عمومی و امنیت و آرامش نامگذاری شده است، افتتاح نمایشگاه جامع فضای مجازی، افتتاح نمایشگاه جشنواره عکس اجتماعی، برگزاری نشست مشاوران و مددکاران اجتماعی و همایش اصناف و نگهبان محله برگزار می‌شود.
فرمانده انتظامی استان کردستان همایش کوهپیمایی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، همایش راهوران محله، تجلیل از برگزیدگان مسابقه عکس و نقاشی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای استان، تجلیل از خانواده‌های معظم شاهد و عیادت از کارکنان بیمار و بازنشستگان انتظامی را از برنامه‌های روز دوم از هفته ناجا در استان عنوان کرد.
به گفته حسن‌خانی، همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده، حضور فرماندهان در نمازهای جمعه و سخنرانی قبل از خطبه‌ها، اجرای فینال مسابقات ورزشی، مراسم زنگ انظباط اجتماعی، تجلیل از نمونه‌های ترافیکی، همایش فرهنگ‌یاران ترافیک و تجلیل از کارکنان و خانواده آنان در روزهای سوم و چهارم این هفته در کردستان برگزار می‌شود.
فرمانده انتظامی استان کردستان برگزاری مراسم زورخانه‌ای، برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی، نشست با ائمه جمعه و جماعات و مساجد استان، تجلیل از نخبگان، فرهیختگان، و فرزندان شاهد، تجلیل از خانواده کارکنان پلیس راه استان و برگزاری مسابقه علمی و فرهنگی، توجیه سیاسی و بصیرت دینی و فرهنگی را از دیگر برنامه‌های این هفته در این استان فرهنگی برشمرد.
حسن‌خانی خاطرنشان کرد: مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان، نمایش اقتدار و توان عملیات انتظامی یگان ویژه، نشست فرماندهان با معتمدان و شورای محله، اجرای ورزش صبحگاهی و برگزاری همایش همیاران پلیس از برنامه‌های انتظامی کردستان در روزهای آخر این هفته در استان است.
به گفته وی، هدف از اجرای برنامه‌های مدنظر بیان عملکرد یک ساله انتظامی استان از هفته ناجا سال گذشته تا آغاز این هفته در سال جاری و مشارکت بیشتر مردم در برنامه‌های ناجا به منظور تامین و حفظ امنیت پایدار استان خواهد بود.
فرمانده انتظامی کردستان در پایان شعار امسال هفته ناجا را (سهم من در امنیت و آرامش؟) عنوان کرد و گفت: این شعار جایگاه مردم و سایر دستگاه‌ها در همراهی با نیروی انتظامی و تامین امنیت جامعه را می‌رساند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول