اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر:

قانونمندی و امانتداری وظیفه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات است

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر گفت: قانونمندی و امانتداری وظیفه مسئولان دست‌اندرکار برگزاری انتخابات است.

قانونمندی و امانتداری وظیفه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی با رسانه‌ها و خبرنگاران شهرستان ملایر اظهار داشت: مبنای کار راهبردی مسئولان بنابه فرموده مقام معظم رهبری باید حول قانون‌گرایی، امانتداری و عدالت باشد و در این راستا محور کار همه مسئولان و برگزارکنندگان انتخابات باید در راستای این مهم باشد.

وی با اشاره به اینکه امانت‌داری و صیانت از رأی مردم وظیفه هیئت اجرایی و نظارت شعب بازرسی در انتخابات است، گفت:  مردم باید با تفکر و اندیشه از حق سیاسی خود استفاده کنند و با انتخاب آگاهانه و حضور حداکثری آینده جامعه خود را رقم بزنند.

فرماندار ملایر ادامه داد: از سوم دی ماه که وزارت کشور زمان ثبت نام از کاندیداها را اعلام کرد شهرستان ملایر نیز همگام با کشور در چارچوب قانون حرکت کرده و با ثبت نام انجام مراحل مختلف آن تاکنون با موفقیت عمل کرده است.

وی افزود: در این راستا جلسات توجیهی مختلف برای اقشار مختلف  از جمله کاندیداها، هیئت اجرایی، بانوان، مسئولان ادارات، خبرنگاران رسانه‌ها و... برگزار شده و زمینه یک انتخابات سالم در شهرستان مهیا شده است.

خیریانپور با بیان اینکه حضور مردم در دوره‌های قبل انتخابات مجلس متفاوت بوده، گفت: در دور اول انتخابات مجلس در ملایر 12 نفر با هم رقابت کردند که مشارکت 40.4درصد، دور دوم 12 کاندیدا و با مشارکت 65.3 درصد، دور سوم شش کاندیدا و مشارکت مردم 58.2 درصد، دور چهارم شش کاندیدا و مشارکت مردم 48.8 درصد، دور پنجم 17 کاندیدا و مشارکت 69.9 درصد، دور ششم 12 کاندیدا و مشارکت 64.3 درصد، دور هفتم 34 کاندیدا و مشارکت 46.91 درصد و دور هشتم 19 کاندیدا و مشارکت 54.6 درصد بوده است.

وی در ادامه افزود: در انتخابات نهم مهمترین چیزی که مد نظر است حضور حداکثری مردم است و تمام جلسات توجیهی که تشکیل شده در راستای ایجاد عدالت و قانونمندی بوده تا حق هیچ یک از کاندیداها ضایع نشود.

فرماندار ملایر گفت: با همه تخلفات انتخاباتی برخورد می‌شود و کاندیداها می توانند برای خود در همه شعب اخذ رأی نماینده داشته باشند که از قبل باید با ستاد انتخابات هماهنگی لازم را در خصوص نماینده داشته باشند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول