اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ملایر خبر داد

اجرای 53 برنامه همزمان با هفته ناجا در ملایر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از اجرای 53 برنامه همزمان با هفته ناجا در شهرستان ملایر خبر داد.

اجرای 53 برنامه همزمان با هفته ناجا در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، ابراهیم سعیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران در ملایر با اشاره به اینکه هفته ناجا امسال در سراسر کشور از هشتم مهر ماه شروع و به مدت یک هفته ادامه دارد، افزود: شعار امسال هفته ناجا «سرمایه اجتماعی اساس اقتدار ما» است.

وی رویکرد ناجا را جامعه‌محوری و امنیت مردم خواند و اظهار داشت: ارتباط مردم با پلیس در کشور باعث بالا رفتن اعتماد مردم و مشارکت در برنامه‌های اجتماعی ناجا می‌شود و زمانی که اعتماد مردم بالا برود سرمایه اجتماعی رشد یافته و این امر باعث افزایش همبستگی ملی خواهد شد.

فرمانده انتظامی ملایر مشارکت مردم در همکاری با پلیس را سبب احترام به قوانین و رعایت قانون‌گرایی در کشور برشمرد.

وی از اجرای 53 برنامه در هفته ناجا در ملایر خبر داد و عنوان داشت: این برنامه‌ها در نخستین روز از هفته ناجا در ملایر شامل اجرای مراسم صبحگاه مشترک، اجرای مسابقه بزرگ انضباطی از کتاب آیین‌نامه انضباطی، اجرای مانور نیروهای انتظامی شهرستان، افتتاح نمایشگاه جامع مجازی در پارک چمران، برپایی نمایشگاه شهرک آموزش ترافیک، بازدید دانش‌آموزان از مراکز 110 و یگان‌های انتظامی و حضور فرماندهان نیروی انتظامی در مساجد و مدارس در راستای آموزش‌های انتظامی از جمله برنامه‌ها در ملایر است.

سعیدی برگزاری نشست‌های تخصصی و هم‌اندیشی فرماندهان با معتمدین محل، نشست با مشاوران شهرستان، اجرای مراسم ویژه دانش‌آموزان در مدارس و اعزام کاروان‌های سربازان به اماکن زیارتی را از دیگر برنامه‌های هفته ناجا در ملایر عنوان کرد.

وی از برگزاری همایش پلیس، امنیت، اصناف و تشکل‌های غیر دولتی در این هفته در ملایر خبر داد و گفت: همایش دوچرخه‌سواری پلیس، اجرای برنامه‌های آموزشی، توزیع لوح‌های فشرده به صورت همگانی با پیام‌های آموزشی، تقدیر از بانوان محجبه، اجرای کوهپیمایی، کارگاه‌های آموزشی، اهدای خون، عیادت از بیماران و برگزاری مانور شهری موتورسیکلت‌سواران قانونمند از دیگر برنامه‌های این هفته در ملایر است.

فرمانده انتظامی ملایر از برگزاری همایش تجلیل از کارکنان نیروی انتظامی و خانواده‌هایشان خبر داد و تصریح کرد: اجرای مسابقه رالی تاکسیرانی، ارائه خدمات مردم‌یاری در مناطق حاشیه شهر و اجرای همایش دفاع شخصی از برنامه‌های هفته ناجا در ملایر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نمایشگاه سیار ویژه دانش‌آموزان مقطع راهنمایی و جلسه ملاقات چهره به چهره فرماندهان در سامانه 197 با مردم و ده‌ها برنامه دیگر در ملایر در این هفته انجام خواهد شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول