اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

تکریم ارباب رجوع فقط نصب تابلو در اتاق مدیران نیست

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر کارهای عملی برای تکریم ارباب رجوع در ادارات این استان گفت: تکریم ارباب رجوع فقط نصب تابلو در اتاق مدیران نیست.

تکریم ارباب رجوع فقط نصب تابلو در اتاق مدیران نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین صابری در حاشیه نشست کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد و در جمع چند تن از مدیران این استان با تاکید بر عملی شدن واقعی طرح تکریم ارباب رجوع اظهار کرد: ما از طرح مهم تکریم ارباب رجوع، تنها نصب یک تابلوی بزرگ و زیبا را بلد هستیم در حالی که باید این تکریم را به صورت عملی انجام دهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نصب یک تابلو در پشت اتاق مدیر نشانه تکریم ارباب رجوع نیست، افزود: مردم از ما مسئولان رعایت قانون و عدل را دارند و اگر ببینند که حقی از آن‌ها ضایع نشده است، همواره از مدیران و نظام اسلامی راضی خواهند بود.

وی گفت: وارد شدن به مقوله اشتغال‌زایی از کانال صنایع دستی و گردشگری در این استان بسیار راحت است و مدیران در این زمینه باید بسیار سریع به تقاضاها و استعلامات این بخش پاسخ دهند.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد از اداره‌کل میراث فرهنگی خواست تا همه آثار تاریخی و امام‌زاده‌های این استان را در یک نقشه شیک و زیبا در شهرداری‌ها نصب کند تا پاسخ به استعلامات این حوزه با توجه به این نقشه راحت‌تر باشد و خود ارباب رجوع هم بداند تقاضای ساخت و سازش در فلان منطقه چه محدودیت‌هایی دارد.

صابری ادامه داد: ایجاد شغل در بخشی مانند صنایع دستی نیاز به مجوزها و استعلامات آن‌چنانی محیط زیستی و سایر استعلامات را ندارد و در گوشه‌ای از خانه نیز می‌شود دار قالی را با کمترین هزینه و سرمایه اولیه پهن کرد و درآمدی راه انداخت.

مقام ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: راه‌انداختن چنین شغل‌هایی موجب بهبود وضعیت معیشت خانواده‌ها می‌شود که اداره‌کل میراث فرهنگی و صنایع دستی باید این مهم را جدی‌تر بگیرد.

وی بازاریابی را از مهم‌ترین بسترهای ایجاد درآمد و شغل در بخش صنایع دستی خواند و تاکید کرد: مبادا با اهمال‌کاری مسئولان، یک محصول بی‌کیفیتی از صنایع دستی این استان به سایر استان‌ها برود که بازارپسندی محصولات مرغوب کهگیلویه و بویراحمد زیر سؤال برود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این کار از وظایف اصلی سازمان صنعت، معدن و تجارت است که وقتی محصولی با این همه زحمت تولید می‌شود به درآمد منجر شود و صادر شود.

صابری ابراز داشت: باید خرید تضمینی محصولات و تولیدات این استان را به ویژه در صنایع دستی در دستور کار قرار دهیم تا از این رهگذر معیشت مردم بهبود پیدا کند.

مقام ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد، ایجاد بازارچه صنایع دستی را گام مهمی در خرید تولیدات صنایع دستی دانست و از شهرداری و میراث فرهنگی خواست تا این مهم را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول