اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دشتی:

37 برنامه فرهنگی به مناسبت هفته ناجا در دشتی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی دشتی گفت: گفت: 37 برنامه در هفته ناجا توسط منطقه انتظامی دشتی برگزار می‌شود.

37 برنامه فرهنگی به مناسبت هفته ناجا در دشتی برگزار می‌شود

بهرام مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در دشتی با اشاره به برنامه‌های انتظامی دشتی در هفته ناجا افزود: هفته ناجا از هشتم مهر ماه آغاز و نیروی انتظامی دشتی نیز برنامه‌های متعددی برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: هفته ناجا با برگزاری صبحگاه مشترک با حضور مسئولان شهرستان آغاز و در نخستین روز تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری مسابقات طناب‌کشی بین سربازان، تجلیل از فرماندهان و سربازان نمونه و رژه خودروهای پلیس برگزار می‌شود.

مرادی اضافه کرد: در دومین روز کارشناسان نیروی انتظامی در مدارس ،آموزشگاه‌ها و مساجد شهر حضور می‌یابند و ویزیت رایگان توسط بهداری انتظامی دشتی انجام می‌شود و نشست فرمانده انتظامی دشتی با رؤسای ادارات، صنوف، معتمدین محلی، ملاقات چهره به چهره با مردم و حضور کارشناسان در برنامه‌های رادیویی و تلویزیون از دیگر برنامه‌های این روز خواهد بود.

وی یادآور شد: دیدار فرمانده و کارکنان انتظامی با فرماندار، عیادت از کارکنان بیمار و بازنشسته، بازدید دانش‌آموزان از مرکز 110، برگزاری مسابقه علمی، تجلیل از خانواده‌های کارکنان از برنامه‌های روز سوم است.

مرادی تجلیل از کارکنان زن، برگزاری مسابقه فوتبال، برپایی نمایشگاه تخصصی، شهرک آموزشی ترافیک، رژه موتوری ، مسابقه دوچرخه‌سواری و جلسه تعامل بین مقامات قضایی و انتظامی شهرستان را از مهم‌ترین برنامه‌های روزهای چهارم و پنجم در شهرستان دشتی عنوان کرد.

وی افزود: در روز ششم نیز برنامه‌های کوهپیمایی توسط کارکنان انتظامی در و غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا انجام می‌شود و در روز پایانی نیز پرسنل منطقه انتظامی دشتی با حضور در مصلای بزرگ امام خمینی و با شرکت در نماز جمعه خورموج بیعت مجدد خود را با آرمان امام، شهدا، دستاوردهای انقلاب و رهبر معظم انقلاب به جهانیان اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول