اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بومهن خواستار شد:

قانونمندی مردم در پرداخت عوارض شهری

خبرگزاری فارس: شهردار بومهن خواستار قانونمندی مردم در پرداخت عوارض ساخت و ساز شهری در بومهن شد.

قانونمندی مردم در پرداخت عوارض شهری
محمدرضا آهنگران امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: برای پیشرفت و توسعه بومهن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
وی تصریح کرد: این امر جز با رعایت قوانین و مصوبات، توجه به چشم‏انداز بیست ساله کشور، توسعه پایدار در بعد ساختاری و توجه ویژه به رهنمودهای مقام معظم رهبری میسر می‌شود.
شهردار بومهن افزود: همچنین برای به ثمر رساندن این تلاش‏‏ها نیازمند همکاری مردم شهر هستیم و از آنجا که شهرداری‏ها همانند یک بخش خصوصی باید درآمدی کسب و سپس از این درآمد برای ساماندهی شهر استفاده کنند، قانونمندی مردم در پرداخت عوارض ساخت و ساز و سایر مطالبات شهرداری و نیز کمک‏های مادی و فکری آنها به عمران و آبادی شهر کمک شایانی خواهد کرد.
آهنگران اضافه کرد: ما نیز تلاش می‏کنیم تا با استفاده بهینه از درآمدها، شهری مدرن و در شان مردم بسازیم.
وی گفت: در این راستا از سال گذشته تاکنون اقدامات بسیاری انجام پذیرفته که برخی از آنها شامل زیرسازی، آسفالت و جدول‏گذاری خیابان‏های شهید میرزایی واقع در بلوار امام خمینی، کوچه شهید اول بلوار 20 متری بسیج، کوچه جهانشاهی یکم و زیرسازی و آسفالت تپه شهرآباد (شهید کولیوند) و نیز جدول‏گذاری خیابان یادگار امام است.
شهردار بومهن از لکه‏گیری آسفالت تمام معابر شهر، ایجاد پل عابر پیاده مکانیزه، پل هوایی عابر پیاده ابتدای بلوار امام خمینی از سمت تهران، پله‏گذاری کوچه عدالت خیابان آزادواری ـ غنی، احداث پارک شهرآباد و احداث مجتمع تفریحی، گردشگری، خدماتی بام بومهن خبر داد.
وی احداث جایگاه سی‌ان‌جی بومهن، مرکز معاینه فنی بومهن، ساختمان شورای اسلامی شهر و پیاده‏روسازی، باغچه‏بندی و روشنایی ورودی شهر از طرفین را از دیگر اقدامات انجام شده در این شهر برشمرد.
بومهن در 20 کیلومتری شرق تهران از بخش مرکزی و در همسایگی رودهن قرار دارد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول