اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد‌

اجرای 225 عنوان برنامه در آذربایجان‌غربی در هفته ناجا

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: 225 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا در مناطق مختلف آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

اجرای 225 عنوان برنامه در آذربایجان‌غربی در هفته ناجا

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدعلی نصرتی پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور اصحاب رسانه در سالن اجتماعات فرماندهی انتظامی استان تشکیل شد اظهار داشت: برای گرامیداشت این ایام تعداد قابل توجهی برنامه تدارک دیده شده که از این تعداد 203 عنوان برنامه ابلاغی مرکز بوده و 22 عنوان برنامه نیز در استان طراحی شده است.

وی با بیان اینکه از چندی پیش اقدامات لازم برای فضاسازی و تبلیغات انجام می‌گیرد گفت: برپایی صبحگاه مشترک با حضور واحدهای نمونه انتظامی و نظامی، تجلیل از پرسنل نمونه، نمایش اقتدار در شهرستان‌های مختلف، برپایی نمایشگاه سیار برای دانش‌آموزان مقطع راهنمایی و برگزاری آیین‌های سخنرانی از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها محسوب می‌شود.

نصرتی تصریح کرد: ارائه مشاوره حقوقی قضایی به کارکنان و مردم، بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی و شهرک ترافیک، برگزاری ملاقات‌های چهره به چهره با مردم و کارکنان، ارائه خدمات مشاوره‌ای در مساجد و محله‌ها، عیادت از بازنشسته‌ها، برپایی نشست‌های هم‌اندیشی با اقلیت‌های مذهبی و اعزام تیم‌های پزشکی از جمله سایر برنامه‌ها قلمداد می‌شود.

نصرتی همکاری رسانه‌های جمعی به ویژه صوتی و تصویری را برای پوشش مناسب اخبار هفته ناجا را خواستار شد اظهار داشت: در طول این هفته 82 برنامه زنده و تولیدی از سیمای ارومیه و مهاباد به مدت 410 دقیقه روی آنتن می‌رود همچنین 68 برنامه زنده و تولیدی در صدای ارومیه و مهاباد به مدت 340 دقیقه پخش می‌شود.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در ادامه به ارائه گزارش پرداخت و گفت: در شش ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، کشف سلاح 40 درصد و کشف ماهواره 77 درصد با افزایش همراه بود.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، میزان وقوع سرقت مسلحانه با 76 درصد کاهش، سرقت اتومبیل با 24 درصد کاهش، سرقت از منزل با نه درصد کاهش و سرقت از مغازه هم با 12 درصد کاهش همراه بوده است.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول